Ne keşkelerle yaşayacak kadar uzun bu ömür, ne de belkilere sığacak kadar sonsuz. Her sıkıntı yeni umutlara, her son bir başlangıca gebe. Her şey bitti dediğin anda bir mucize çalar kapını ve yeşillenir ümitlerin, karanlık gecelerin aydınların ufukta doğan güneşle. Tamam artık her şeyin sonu dersin, ben bir daha nefes alamam dersin, için çekilir, gözlerindeki ışık yitip gider işte tam da o anda hayallerin tıklatır kalbini ve sen her şeye sil baştan yine yeni yeniden başlarsın. Zaten ne olursa olsun vazgeçmemeli hayallerinden, bir daha bir daha denemeli bıkmadan usanmadan, inancını yitirmeden koşmalı umutla yarınlara. Şu kısacık hayatta her şeyin değerini bilmeli, tanıdık tanımadık herkesi, her şeyi sevmeli neden olduğunu, niye olduğunu bilmeden sarılmalı sıkı sıkı hayata. Çünkü bir lutuftur hayat insana bir ödüldür yaşam . Ya hiç olmasaydık, ya bu dünyanın bin bir çeşit güzelliklerini tatmasaydık, elbette kötü olanlar da var ama kötülük olmasaydı bilinir miydi iyinin kıymeti, siyah olmasaydı beyaz bu kadar belirgin olur muydu bu kadar temiz kalabilir miydi. Her şeyin zıttıdır zıttına anlam yükleyen.Siyaha beyazı, kötüye iyiyi güzel gösteren tam tersidir. Başımıza gelen en kötü şeyler de bile tevekkül etmeli, asla isyana düşmemeli insan . Demek ki Allah seni imtihan edecek kadar da olsa seviyor. Ya çekseydi elini eteğini senden, ya sesini bile duymamak için her şeyi bağışladıklarından eğleseydi seni. Şükür etki o senden ümidini kesmedi, sen de onun emir ettiği gibi kesme ondan ümidini. Hadi o zaman sirkelen şimdi ve kendine gel, önce inan dua et, sonra olanları seyret nasıl da her şey yoluna girecek. İyi günlerin anlamını anlayacaksın kötü günlerinde, daha çok seveceksin her sevilmeyişinde, gerçekten sevenin kıymetini anlayacaksın yalan sevgilerde. Başımıza gelen her şeyin manasını ancak sabırla anlarız. O zaman ne demeli..."GÖRELİM BAKALIM MEVLAM NE EYLER, NE EYLERSE GÜZEL EYLER..." İnan, sabret,dua et ve başar çok geç olmadan.Çünkü kaderimiz çabamızla eşdeğer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bendeki seni yazdım
Romanzi rosa / ChickLitboyundan büyük aşka kalkıştı kalbim..seni sevmek gibi bir yanlışı seçti yüreğim