Bölüm 4 "Akacak Kan İçin Zarafet" (Dikkat; Ağır şiddet ve cinsel içerikli bölüm)

1.1K 33 39
                                    

Kum torbası, ileri doğru sallanarak tekrar geldiğinde yüzeyine sert, kuru bir ayak darbesi daha yedi. Axelina uyguladığı güç sebebiyle göğsünden zorlanan bir ses çıkarırken, iki saat otuz yedi dakikadır çalışıyor olmasının yorgunluğu ile ayağını tekrar kendisine doğru gelen kum torbasına gömerken bacak kasının yandığını hissetti. Siyah kısa atletinin altında görünen göbeği kasılırken, geri çekilip başını salladı. Terli yüzünde kısa saç perçemi sinir edici şekilde şakağına yapışmıştı. Duvardaki saate baktı.

6:40

Michonne birazdan okula gitmek için uyanacaktı. Amy'nin mutfakta sosis pişirdiğini tahmin edebiliyordu. Kahvaltıya katılmaya karar verdi. Ellerindeki sargıları çözerken aynalarla dolu geniş salonunda diğer tarafa yürüyüp dolaba gitti. Sargıları çekmeceye atıp bir şişe suyu kafasına dikip bitirdi. Bulunduğu yerden çıkıp holdeki yukarı ulaşan merdivene döndü.

Axelina, evinin bodrum katını bir spor salonuna dönüştürdüğü için her zaman kendine memnuniyet duyardı.

Odasına giderken at kuyruğu yaptığı saçlarını salıp banyoya geçiş yaptı bile. İki parça kıyafetini üstünden atarak duşa girdi. Soğuk su saçlarına akarken gözlerini kapattığında o yine oradaydı.

Jonathan...

Kaslı kollarını Axelina'nın iki yanına koyarak üstüne eğiliyordu. Yüzüne yayılan o şeytani gülümsemesi, elini Axelina'nın zevk bölgelerinde gezdirmesi... Sonra ciddileşerek öpmek için yaklaşması. O penisiyle içine girişi...

Axelina, duş kabininin dibine oturarak kurduğu lanet olası hayal yüzünden bacaklarının arasındaki sızıyı dindirmek için kendiyle oynayıp üç dakika içinde kendisini tatmin etti. Sular bedenini yıkarken, kıvırdığı bacağını salıp, eriyerek inledi. Elini göbeğine sürterek bacaklarının arasından yukarı çekerken hâlâ gözleri kapalı, başı kabin duvarına yaslı duruyordu. Tüm terlerinden arınıp, serinlemiş bedeniyle dinlenirken aynı zamanda aldığı hazla gevşedi.

Kendine küfür ederek, kalkıp suyu kapadı. Banyoyu sessizlik kapladığında yalnızca işi için kullandığı cep telefonunun çaldığını işitti. Bedenine havlu sararak yatak odasına geçti. Komodin üstündeki telefonu eline alıp, çıplak bacaklarından sular süzülür halde dururken aramayı açtı.

"Seni yine hangi şeytan dürttü?" cümlesiyle başladı Axelina. Arayan Jared'dı. Genelde Jared aradığında ona 'alo' demek yerine hep bu cümle ile başlardı. Bu da Jared'ın hoşuna gidiyordu. Çünkü Jared, şeytanın kardeşi olabilecek kadar kötü, kızları peşinde sürükleyip ardından pişman edecek kadar psikopatlık kralı bir cins yaratıktı.

Jared yine gevrek sesiyle telefonda gülüyordu. Axelina, onu bu gülerkenki haliyle gözünün önünde hayal edebiliyordu.

O "Bana katılmana ihtiyacım var bebeğim." dediğinde, Axelina onun her zamanki naneli küçük sakızlarından çiğnediğini anladı.

Axelina, havlulu bedeniyle yatağına yayılıp bir bacağını diğerinin üstüne attı.
"Mmm... Ek işlere bayılırım. Hank benden yardım aldığını biliyor mu?"

"Parayı bölüşmek istiyorsan söyleriz."

Axelina bu işin parasında değildi. Jared bunu biliyordu aslında. Kanın, Axelina için nasıl cezbedici olduğunu, parçalanabilecek canlı bir et olduğunda aç bir panter gibi avına gitmek için Axelina'nın nasıl sabırsızlandığını gayet iyi biliyordu.

"Parayı boşver." diye beklenilen yanıtı verdi Axelina. "Bana kurbandan bahset."

Jared'ın sesi son derece keyifli çıkıyordu.
"Genç bir oğlan. Amcası, aile varisi diye onun ölmesini istiyormuş. Çocuğu araştırdım. Bu gece uygun vaziyette olacak. Üstelik yanında sevgilisi de olacak. Axelina... Tadını çıkarmak için iki çerez. Katılmak isteyeceğini düşündüm."

ÖLDÜREN TUTKU (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin