Bölüm 9 "Başlangıcın Sonu"

165 10 14
                                    

Bölüm 9 "Başlangıcın Sonu"

"Lanet adresi buldun mu!"

Axelina telefona son sesiyle bağırırken bir yandan hız yaparak sürdüğü arabayı yönlendiriyordu. Telefondaki Hank, o karga gibi sesiyle öttü.

"Sakin ol. Adresi bulduk. Sen gelmeden dokunmayacağız."

"Konum at hemen."

Axelina, Axelina olalı Hank'e hiç emir vermemişti ama şimdi iş ciddiydi. Kursağa dayanmış bıcak acısı gibi evlat kaybının verdiği intikam ateşi cehennem odaları kadar şiddetliydi Alexelina'nın kalbinde. Direksiyonun kıyılarını tutan elleri öylesine sıkılıydı ki, direksiyonu yerinden koparacak gibi görünüyordu. Telefonu kapatıp ekrana baktığında mesaj bildiriminde görünen konuma gözlerini mıhladı.

Vabraski yolu üzeri. Jarusalem Otel. Kat 3. Oda numarası 128.

Suçluyu öğrenmesine rağmen, evden çıkarken haber vermediği gibi, Jared'ın o lanet olası aşçıya hala işkence ediyor olması umurunda değildi. O lanet olası aşçı da bu zamana kadar yaptığı yemeklerin sonunda ölümün tarifini bulmuştu nasıl olsa. Yanına acı sos eklenmişti. Aşçının fiziksel acı çekiyor olduğunu düşünürken ortadan kaybolan zevkinin kırıntılarını duyar gibi oldu. Caniliğine olan tutkusunun kaybolduğunu hisseder olmak neredeyse ölüm gibiydi. Hele kanın kokusunu duyamadığı an çıldırmıştı. Şimdi ise daha kesik atmadan kanın kokusunu alabiliyordu.

Evet... O çok yakındı. Birazdan şehvet havuzuna bol bol kan akacaktı.

Jarusalem otelin önünde ani bir frenle durup, el firenini sertçe çekti. Arabadan çıkarken üstüne mont almadığını şimdi fark ediyordu. Mont alıyor olması gereken zamanda uygun yerlerine silahlarını tıkıştırmıştı. Zamanın sabırsız kovalamacasında açıkcası üşümek de umurunda değildi. Otelin döner kapılı girişine koşarken ağzına giren saçını parmağıyla çekti. Bu telaşını gören resepsiyondaki gözlüklü bayan çenesini kaldırıp ağzını açar gibi olsa da Axelina çevik hareketlere sahip bedenini çoktan kapıları kapanmakta olan asansörün içine yetiştirmişti bile. Üstündeki deri elbisesiyle, kendisini yaşlı olgun bir kadınla aldatan sevgilisini otele basmaya gelmiş gibi görünüyordu. Üçüncü kata çıkarken yanında duran iş adamı ona gözlerini üç saniyeden daha uzun süre dikmişti.

Belki de odasında bir şey unutmuş biri gibi görünüyordu.

Kapılar açılır açılmaz fırladı.

119. 120. 123... 25.. 27...

128.

Kapıya yüklenip yumruğunu vurdu. İçeriden Hank'in adamlarından biri açtı. Takım elbiseli, eli silahlı adamlar odayı doldurmuş olsa da, ortalarında yerde duran iri adam görünüyordu. Elleri arkadan bağlanmış, dizleri üstüne getirtilmişti.

Axelina ilk girişte böyle bir sahneyle karşılaşacağını yol boyunca hayal etse de şimdi bu görüntüye bakarken kalbini ağrıtan bir şeyler vardı.

Gerçekten bunca zaman sonra hoşlandığı biriydi. Bir Christopher daha... En az onun kadar kaçık, sırf intikam için suçsuz küçük bir kızı öldürecek kadar yüreksiz Jonathan. İşte orada... Tam orada dizleri üzerine düşmüş, çaresiz ve sessizdi.

Axelina'nın geldiğini gören diğer adamlar kadının önünde insandan bir denizi ikiye ayırır gibi kenara çekildiler. Ve Jo, o sırada başını kaldırıp cellatıyla göz göze geldi.

******

Saygı değer iblislerin yakışıklı prensi Jared Gaby, zarif parmaklarına çok yakışan jileti usta hamlelerle kavislendirip aşçının benli şişko tenine kesikler atmada adeta bir sanatçıydı. Pek sevdiği insan eti yarılma görüntüsü ağzını sulandırırken bir yandan adama bağırıyordu.

ÖLDÜREN TUTKU (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin