Mykayla barstte in tranen uit omdat niemand haar iets vertelde, maar ze wist niet dat het beter was dat ze niet wist.
In de wachtkamer
Pov Samuel:
Waarom mag ik het gewoon niet tegen haar zeggen, ze is me zusje ik wil me zusje terug en niet doen alsof ze een doodgewone fan is. Ik zakte steeds dieper en dieper in gedachten. Opeens zwaaide Kaj met z'n hand voor m'n gezicht. Ik negeer hem gewoon en ga verder met me gedachten. Die stomme vriendinnen ook, als ze echte vriendinnen waren dan hadden ze niet gezegd:' Doe dat als ze thuis is we weten hoe ze gaat reageren'. Stupid friends heeft ze ook, ik ben haar broer ik heb het recht om te vertellen dat ze me zusje is. Ik krijg tranen in me ogen, maar ik veeg ze snel weg. Hey bro, niet huilen het komt heus wel goed met Mykayla en dan vertel je haar ook gelijk dat je haar broer bent fluistert Dioni tegen me. Thnx bro en ik geef hem een hug. Ik ga weer verder in me gedachten. Ik weet nog zoo goed hoe Mykayla en ik uit elkaar zijn gegaan, onze ouders kregen ruzie me vader zei jij gaat met mij mee en hij sleurde me mee, ik snapte er niks van want ik was 3 maar ik snapte wel dat ik me zusje nooit meer zou zien. Sindsdien volg ik haar overal op social media dus daarom weet ik hoe ze eruit ziet en wrm ze bij ons concert was. Maar ik denk dat ik gevoelens heb voor der.............
Hey Hey lieve lezers,
Ik ben lekker verder gegaan en ooooeeeeh Sam vindt zijn zusje leuk
Moet ik snel verder gaan of moet ik rustig aan doen
Love jullie -X-X-X- Thatyana Leijten
JE LEEST
Verliefd Op Mijn Broer FT Samuel Leijten
Genç KurguMykayla is echt een super grote fan van B-BRAVE! Haar lieveling is Samuel, maar wat ze niet weet is dat hij haar broer is.........