Najpierw taka notateczka.
Rozdziały będą sie pojawiać piątek- niedziela. Może dwa lub trzy. I bedą po 500 słów.
Kira
Obudziłam się bardzo wcześnie. Czułam się już lepiej. Mój ojciec siedział na krześle i patrzył na mnie. Naprawdę się wystraszyłam, bo nie wiedziałam co chce zrobić.
Tata- śpij dalej.
Ja- tato. Czy ja...... mogę spotkać się z Lloyd'em?
Tata- narazie nie. Ale już niedługo.
Ja- dobrze.
Po tym krótkim dialogu położyłam się i odpoczywałam.
MW
Ten generał idiota myśli że ten jego kamyczek na mnie działa. To naprawdę zabawne. Może nadal jestem trochę zły ale chce dobrze dla mojej kochanej córki. Dlatego zmuszę ninja do wepchnięcie mnie do portalu. Nie jestem już nikomu potrzebny. Zielony zajmie się Kirą. Szczęście mojej córki jest najważniejsze.( tylko mi się wydaje że jest za dobry ) Ale jest ktoś kto dokona zemsty za mnie. ( nie powiem kto. Będzie w drugiej części 😘) Trzeba się szykować. ( do końca tej książki 😭) Dobra. Idziemy ponarzekać na tych idiotów. ( XD jakie ma hobby )
Lloyd
Obudziłem się o 10:14. Dziwne że nikt mnie nie obudził. I to że spałem nie przebrany. Chciałem wstać ale źle się poczułem i położyłem z powrotem. Moja mama weszła do pokoju.
Mama- wszystko dobrze?
Ja- yhy. - dotknęła mojego czoła.
Mama- masz gorączke.
Ja - mamo. Byłabyś zła gdybym miał dziecko w tym wieku?
Mama- nie. Przecież jesteś pełnoletni. A dlaczego pytasz?
Ja- a tak z ciekawości.
Mama- Kira jest w ciąży. Tak?
Ja- umiesz czytać w myślach czy co?
Mama- zgadywałam. Zgadywałam na podstawie faktów.
Ja- bardzo śmieszn😡.
Mama- odpocznij sobie. Jutro potrenujesz.
Ja- dobrze.
Mama- przynieść ci coś do jedzenie?
Ja- naleśniki! ( takien nie słodkie naleśniki z szynką, serem żółtym, sałatą, ketchupem i majonezem ) ( wczoraj zjadłam tęgo dużo jak pisałam z Miśkiem )
Mama- haha.... dobrze.
Naleśniki. Moja jedna z pięciu miłości. Bo mam jeszcze budyń, czekolade, żelki i Kirusie. ( Xd ) Ale co tu robić skoro mam odpoczywać. A co mi tam. Pójdę spać. ( cała ja. Co z tego że mam kilka stron zadania. Walne się na łóżko i będę spać. [ nic dziwnego że chodzę spać o 23 ])
Godzina 1:00. Wszyscy śpią.
Spałem praktycznie cały dzień i teraz nie mogę zasnąć. Ale jednak oczy mi się kleją. Trudno. Idę spać. ( znowu ) Mam złe przeczucia.
Godzina 3:45. Wszyscy nadal śpią.
Nie mogę już spać. Pójdę sobie potrenować.
Godzina 6:00
Tak mi się zachciało teraz spać że zasnąłem pod drzewem jako wilk.
🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺
Sorry że taki krótki ale nie chciałam za bardzo tego teraz rozkręcać. I przepraszam że tyle tego spania, ale niedziela to jedyny dzień w tygodniu kiedy idę spać wcześniej niż zwykle. I serio chce mi się spać. I specjalnie nie przytulam Luka żeby nie usnąć. I pytanie:
1) jak rozdział? ( tak bawimy się w pinku )
I jeszcze:
Kto wie jakiej płci będzie dziecko Kiry i Lloyd'a?
Kto zgadnie jak będzie miało na imię? Najpewniej nikt. ( bo tylko ja jestem tak pierdolnięta żeby oglądać bajki mojej sis )
I potrzebuje daty urodzenia dla tego dziecka. Ja osobiście jestem za: 31 grudnia, 14 lutym i 1 kwietnia. Ale pomóżcie. I plis nie podawajcie dat swoich urodzin. Tylko przypadkowe daty.
CZYTASZ
Ninjago-Zakazana Miłość
RandomLloyd spotyka swoją ,, sympatie " z dzieciństwa. Wraz z jego wiekiem uczycie, którym ją darzył wzrosło. Pozostali ninja nie ufają dziewczynie. Myślą, że jest taka sama jak jej ojciec. Kiedy dziewczyna zaczyna odwzajemniać uczycia ninja i jej ojciec...