To tak. Zostałam nominowana przez TruskawkowaTrue. I pytania:
1. Dlaczego czyyasz moją książkę ( pytanie z dupy nr 1 )
Szczerze. To nie wiem. Po prostu mi się podoba i ją czytam.
2. Dzięki komu/czemu założyłaś Wattpad'a?
Dzięki mnie i internetowi. :D
3. Masz jakieś hobby? Jeśli tak to jakie?
Mam hobby. A mianowicie: urozmaicanie i utrudnianie życia moich BFF oraz wkurzanie ich i poprawianie im humoru.
4. Co lubisz robić w wolnym czasie? Odpowiedź nie może być ta sama co w pytaniu powyżej.
Słuchać muzyki, rysować, oglądać TV, spać, nic nie robić, bawić się telefonem, dokuczać Tali, gapić się w sufit..... i tak dalej.
5. Dasz gwiazdkę? * oczy szczeniaczka* ( pytanie z dupy nr 2 )
Przecież daję.
6. Na pewno? * oczy szczeniaczka *
( pytanie z dupy nr 3 )Tak na pewno.
7. Miałaś ferie? Jeśli tak to jak je spędziłaś? ( pytanie z dupy nr 4 )
Miałam ferie. I spędziłam je normalnie. W pokoiku na górze z telefonem, telewizorem, laptopem i tabletem. (← to wszystko moje oczywiście ) I niestety z Talą.
8. Masz ulubiony serial? Jeśli tak to jaki i dlaczego go lubisz?
Nie mam ulubionego serialu. Za to mam ulubiony film. ,, Dwaj Bracia" film o słodkich tygrysach które zostały rozłączone ale potem się spotykają i rozpoznaja. Zawsze się wzruszam. Bo to takie słodkie.
9. Masz ulubioną książkę z Wattpad'a? Jeśli tak to jaką.
Yyyyy..... wszystkie książki które czytam. Bo nie mam ulubionej.
10. Jak tam szkoła? ( pytanie z dupy nr 5 )
Nie wiem. Aktualnie jestem w domu bo się ,, rozchorowałam".
11. Masz jakąś najdziwniejszą historie życia? Jeśli tak to jaka.
12. Masz jakąś śmieszną historie z życia? Jeśli tak to jaka.No więc po to załażyłam Ja i Majne ( nie) Geniusz żeby takie coś opisywać ale:
1) Jest jesień słońce świeci. Jestem u mojej BFF. Idziemy sobie na spacer do ,, lasu". I tam siedzą sobie jakieś gostki ale my ich ignorujemy. Było mi gorąco to ściągnęłam sobie bluzę i idę z krótkim rękawem. I wracamy. Te gostki nadal tam są. I ja do mojej BFF:
- lepiej chodźmy bo jeszcze nas zgwałcą. ( ona śmiech ) No bo się tak na nas gapią!2) Jest lato, wiosna nie wiem słońce wtedy świeciło. Ja i moja koleżanka jesteśmy u mojej BFF. I się bawimy. Ja i moja BFF się bijemy na trawie. A ta koleżanka odwraca się patrzy na nas i mówi:
- to wygląda jak sex zwierzęcy.
O_O ← nasze miny. A potem się śmiejemy. I ja oczywiście miałam przewagę w ..... o szlak samcem byłam. ( ← no skoro miałam przewagę XD )13. Jak dowiedziałaś się o istnieniu mojej książki ( pytanie z dupy nr 6 )
Nie wiem. Wydaje mi się że normalnie.
To tyle pytań. Ja nikogo nie naminuje. A rozdział może będzie dziś.
Dla tych którzy nie wiedzą:
Tala- skrót imienia mojej siostry. NaTala.
CZYTASZ
Ninjago-Zakazana Miłość
RandomLloyd spotyka swoją ,, sympatie " z dzieciństwa. Wraz z jego wiekiem uczycie, którym ją darzył wzrosło. Pozostali ninja nie ufają dziewczynie. Myślą, że jest taka sama jak jej ojciec. Kiedy dziewczyna zaczyna odwzajemniać uczycia ninja i jej ojciec...