Prolog

1.9K 149 1
                                    

,, Á dobrý den slečno Schmidtová!" Ozve se hlas. ,, Pane Cawthone. " pozdravím a přehodím si kabát přes židly. Posadím se naproti Scottovi. ,, Takže, doslechl jsem se, že jste napsala příběh o animatronicovi. " řekne a já kývnu. Prohrábnu si krátké, fialové vlasy a usměju se. ,, Ano to napsala. " řeknu. ,, Jak vás to vůbec napadlo?" Zeptá se a já se zasměju. ,, Tykejte mi. Jsem Angel. " řeknu a natáhnu ruku. ,, Scott. " řekne on a stiskneme si ruce. ,, Je to zvláštní. Vlastně mě na to navedl můj bratr. Vincent. Už od mala jsem ráda psala a šlo mi to. Nikdy jsem se, ale neodvážila nic vydat. S bratrem jsme se dívali na televizi, kde běželo něco o strojích. A ukázali tam animatronica. Vypadal jako člověk. Omylem jsem přepla kanál na to, kde dávali zprávy o domě, kde jeden muž brutálně zabil svou matku a sestru a jejich duše tam prý straší. A už to bylo. Můj bratr byl Vincent Schmidt, vrah. Když jsem celou sérii dopsala, schovala jsem si ji mezi své ostatní práce. Můj bratr- Mike, nikdy nesouhlasil s tím, že jsem si své práce schovávala a tak mi práci o Wolfy vzal a řekl mi, že pokud ji nezveřejním, udělá to sám. " řeknu. ,, Ach tak. Tvůj bratr?" Zeptá se Scott. ,, Mám tři bratry. Nica, Mikea a Vincenta. " řeknu s úsměvem. ,, No, nechcete si radši přečíst mou práci?" Zeptám se. ,, Ale jistě." Odpoví Scott a dá se do čtení.

Wolfy- ZapomenutáKde žijí příběhy. Začni objevovat