Jeg våknet midt på natta å tok opp Ipaden. Jeg klikte meg innpå SAS.no, billetter til halv pris stod det.Jeg klikte meg videre.
"Finland" søkte jeg igjen så finn billetter så var det berre og trykke betal igjen, jeg skalv og klarte ikke og tenke helt klart...jeg senka handa og den kom nermere tastaturet.
Jeg trykket ned og det kom opp på skjermen " bestilt reise"
Jeg satt berre og så på Ipaden."hva har jeg gjort??" Spurte eg meg selv.
Jeg prøvde og tenke på noe annet viktig ned turen "buss til Flyplassen"jeg bodde ca 5. Min fra flyplassen, men det var langt og gå for da måtte du gå helt rundt.
Bussen gikk om 1. Time og flyet om 3timer. Jeg pakka alt jeg hadde å tok pengene og billetten i handa.
Jeg listet meg så stille som jeg kunne ned den knirkete trappa. Jeg fant en lapp og skrev "hade❤️" på den og la den på spisebordet.
Jeg sprang bort til bussen som allerede stod på stoppet. Jeg betalte og gikk og satte meg ned🌚
Jeg la hovudet i hendene og jeg kjente det kom ei tåre ned i hendene.Bussen kom fram og jeg gikk av og gikk til flyplassen. Jeg så på alle familiene som skulle på ferie i lag og barna som skulle vere med foreldrene sine.
Jeg satte meg ned etter og ha skjekket inn. Jeg var så sliten og verdenen min var bare brast sammen på 10.sek.
Det kom ei dame og satte seg attmed meg og spurte hvor jeg skulle." Jeg skal til Finland", sa jeg og så på henne."alene?"spurte ho. Jeg nikket bare🌚"da får vi ta følle da" sa hun og tok opp mobilen.
---1.time------
Alle begynte og reise seg og gå mot flyet så jeg fulgte berre etter de andre.Når vi var komt inn på flyet satt jeg meg i setet mitt og høyrer på musikk i øyreproppene mine.
-------2.timer-------
Flyet lander og jeg går ut da jeg kommer ut og finner ut at jeg har glemt......
-
Håper dere liker denne historien.❤️
YOU ARE READING
All of these feelings inside
FanfictionAnna Larson er 15 år fra Norge. Foreldra hennes er skilt så hun har en mor i Norge og en far I Finland. Så hun bor for det meste hjemme hos moren. Der hun spiller handball og går på skole. Drømmen hennes er å bli så god at hun kan komme på landslage...