Del.17

62 3 0
                                    

Før det kommer en hel gjeng med jenter mot oss inne på freetexen alle skrek like mye og gjett hvem som var der...Miriam. Hun stod der som en av
alle de gale jentene og hoppet å skrek.
*
Jeg trakk meg litt under og lot Isac gjøre det han skulle gjøre, men når de begynte å spørre meg om bilde og au2 og bilde sammen med Isac og sånn goals bilde jeg vet ikke hva de bablet om, men det var noe. Så jeg ble jo dratt inn i dette ganske raskt. Jeg hadde ikke noe mot det jeg likte jo litt oppmerksomhet, men når det har gått 1/2-1t med å ta bilde å prøve a se like fab. ut på hvert bilde å skrive au2'er. Så blir det litt mye for en jente fra Norge som ikke er så vant med så mye oppmerksomhet.
*
Endelig kunne jeg halde handa til Isac igjen. Etter en time med fans kunne vi sitte oss på flyet og bare slappe 100% av. Det var vare oss to og 8 stk voksne som var 70+ Det var et ganske lite fly son Isac hadde booket spessielt til oss. Det var ikke et sånt Stort fly med et stort flyselskap. Sånt lite søtt et
Isac's pov:
Anna satt i setet sitt å bare så ut vinduet. Det var relativt roligt på flyet og det var ikke noe turbulens eller noe. Jeg skjekket mobilen og klokka var 16:40, det var bare 20 min igjen av hele flyturen og til vi kunne sette fotene våre på norsk jord sammen som et par. Jeg gledet meg til å komme til Anna sitt hus jeg hadde sikkert litt store forventninger til det å familien hennes. Lurer på hvor smarte de frøsmarte brødrenes er? Hahha de er sikkert kule. 😂Anna hadde sovnet på skulderen min og jeg satt å hørte på musikk. De gamle lå og sov. Så det var helt musestille. Det var så stille at det kom en flyvertinne og skjekket om alle var døe eller noe. "Thouchdown Bergen, please fest your seatbelts and hope you had A great time on this trip from Helsinki to Bergen" sa de over høytalerene. var poenget med de høytalerene at vi ikke skulle høre hva de sa eller skulle de vere så dårlig lyd i de. Jaja vi er hvertfall i Bergen snart. "Anna, våkne no darling" sa jeg for å få henne til å bli litt flau. "Anna" sa jeg en gang til å pikket henne på ryggen. Hun åpnet øynene å så opp på meg og smilte det fantastiske fine smilet hennes.

All of these feelings insideWhere stories live. Discover now