Del.4

73 3 0
                                    

jeg elsket han så mye❤️"Awww så søt du er Isac" hva i søledammen sa jeg nå..? Tenkte jeg å smilte teit til han
Han smilte❤️ jeg lente meg fram på brystet hans å hadde handa mi på sixpacken hans. Den var perfekt... Det banket på døra, jeg reiste meg å opna døra.

"hei" sa Linda som stod utenforbi, ho smilte og gikk inn døra. Ho hadde med seg en stor bag. Ho låg den i senga til Isac, han reiste seg opp å så i bagen. "Mammmmmaaa" sa Isac , han ble helt rød i fjeset. Han tok jakken til Linda og hvisket "vi skal ikke ha det, mamma" sa han ikke særli lavt.
Linda satt seg ned å begynte å snakke med meg."D/n, det du må huske ar at Isac er kjent å har mange fans som prøver å bli sammen med han, så det er kanskje ikke så lurt å si at dere er sammen enda."sa ho. Jeg viste ikke engang at ho kunne navnet mitt.

"Vi er ikke...." Sa jeg før Isac avbrøt meg. "Vi er bare venner altså.... Ikke noe annet

"Jeg går hjem til Fredi igjen jeg, sov godt søtene mine" sa Linda og gidde oss en klem. Ho klemte Isac så meg, når ho klemte meg så ho "ha det super gøy, og D/N håper du liker deg her "tusen takk Linda" sa jeg. Ho gikk ut å Isac kom bort til meg, han gidde meg en klem bakenfra og jeg så opp på han.❤️Isac dradde meg ned i senga og begynte og begynte å kile meg.Jeg hadde hendene mine på magen til Isac og tok hendene(uheldigvis) under t-shorts hans.❤️Jeg la på siden Isac som lå der med smilet om munnen❤️ jeg hadde hendene mine ikke på magen hans lenger, jeg lå i senga." BFF forever" sa han å vi ledde ilag. "Ja"svarte jeg. Han reiste seg opp å så på meg."jeg har sagt til mammaen din at du kan....
-------

Kort del...hadde litt liten tid så det ble litt lite, men jeg kan skrive mer på den som kommer neste❤️

All of these feelings insideWhere stories live. Discover now