Del 24

28 4 2
                                    


    "Anna! Lasse er her!" Ropte Fredi fra ytterdøra. "Han kan komme opp på rommet mitt" svarte jeg og tok på meg en T-shorte og Lasse kom opp på rommet. Han kom mot meg og gidde meg en stor klem. "Hei" svarte jeg og klemte han forsatt. "Hei" fikk jeg i respons. Det føltes godt og endelig få en klem fra en gutt. Som jeg virkelig bryr meg om. Jeg la meg i senga Lasse lå tett med meg. Dette minna meg bare om alle de nettene jeg og Isac hadde sammen. Alle de stille og ikke stille(😏) nettene. Jeg savner han så grenseløst. Jen tåre rant ned på det ene kinnet, noe Lasse merka. "Du Anna ikke vær lei deg" sa han og tørka vekk tåren som nå hadde blitt flere. "Det er bare...ahhh" Lasse så på meg før han lente seg mot meg. Og kysset meg. Det var godt og det føltes helt 100% feil. Isac stod i himmelen og så ned på meg, så ser han meg kysse bestevennen hans. Men uten å ha kontroll over meg selv kysset jeg han tilbake, og vi ble liggende og kline. Dette ville ikke Isac ha likt var likt i hodet mitt hele tiden. Men jeg må komme meg videre i livet. Hallo Anna!
Lasse tok ene handa og knep rumpa mi. Jeg hadde ene handa mi på magen hans, han hadde sixpack. Jeg skyver Lasse av meg i 100 km/t og dytter han ned i en stol. "Snakk vanelig med meg!" Hvisker jeg og setter meg trygt i senga mi, før Linda kommer inn, "hei, hva gjør dere?" Spør hun og smiler. " vi bare snakker, hva da?" Sier Lasse og smiler tilbake til hun. "Nei, jeg bare lurte litt" sier hun før hun klapper igjen døra og går ut. Jeg smiler til Lasse, han går for og låse døra. Han kommer mot meg smilende. Jeg tar tak i jakka hans og drar han mot meg. Leppene våre treffer hverandre, igjen. Toppen min flyr av og det samme gjør alle klærne til Lasse, jeg har shortsen min på. "Fy f*** du har helt sykt deilig kropp" hvisker han og biter seg i lippen småfrekt. Lasse fører hendene ned mot shortsen. Og drar den av. Jeg kjenner en stor bulk. Det er Lasse sitt stell. "Kan du sjekke om de har gått?" Spør jeg Lasse imellom kyssene. "Jeg kan ikke gå ut nå" smiler han lurt. "Og hvorfor ikke?" Spør jeg og stryker på leppene hans. "Jeg har boner" smiler han og stiller seg opp. Blikket mitt fester seg på ansiktet hans. Jeg kryper mot han, "ikke, sa jeg" han ser bort fra meg. "Lasse" sier jeg og står rett foran han. "Anna, ikke gjør det" sier han og smiler mot meg. Jeg kysser han lett på kinnet, før han tar en pute foran boneren, og går ut. "De er gått" sier han og kommer inn på rommet. "Lås døra etter deg" sier jeg og ligger under dyna. Han kryper under til meg. Shortsen er borte det sanne er boxeren til Lasse og trusa mi.Han setter seg oppå meg. "Klar?" Spørr han og ser på meg og smiler. "Kom her først" sier jeg og begynner og kysse på han. Han får det største sugemerke jeg har sett på halsen, noe jeg og får. Jeg kjenner noe hardt gå inni meg, det er Lasse sin. Kondom har han tatt på det er jeg sikker på, jeg måtte hjelpe han. Vi kysset i takt og det unslapp små stønn av oss hele tiden. "Digggg" sier Lasse og tar av meg BH'en, og kniper på puppene mine. Han forsetter nedover mot magen min og ned mot der set hele skjer.

All of these feelings insideWhere stories live. Discover now