Del.8

83 2 0
                                    

Isac kom gående ned de lang trappene ned til setene der vi satt. "Jeg kjøpte masse godt," sa han stolt å satt seg ned. Han satte ned ei stor popcorn bøtte med masse ting i . Han gidde meg en åiste og så på meg. "Var det den du ville ha?" spurte han og tok en arm rundt meg. Jeg nikka å låg hodet inntil Isac, han hadde armen rundt meg.

------------------------etter kinoen------------

Me gjekk ut av salen , der me møtte Fredi som skulle kjøra oss heim. Isac tok handa mi og førte meg til bilen. "Her kan du setta deg ned" sa han og lukka døra etter meg. " Var det mange Ellioteers der?" spør han før Isac kommer inn døra. "Ja litt" rekker eg og sei før han kommer inn. Me begynner og kjøra og   det kommer 10000 Ellioteers mot bilen. Dei banker og slår på bilen og nilen holder på og velte heilt rundt.  Eg ser fram på Isac som smiler til alle jentene og tar selfier gjennom vinduet.

Dei kyssa på vinduene og var heilt gale. Isac satt og smilte, men så plutelig ser eg nåken tårer som renner ned kinnene til Isac.

"går det fint Isac?" spurte eg og satte meg litt lengre ut på setet. Han snudde seg rundt til meg, " kom bak her til meg Isac en  min" sa eg og tok han i armen.
Han kom bak til meg og satte seg attmed meg. Han lente seg inntil skuldera mi og tårenen  trilla, eg blei heilt våt på skuldera. " Isac hva er det?" 
sa eg og tok hendene mine  på haka hans, og løfa den opp. "Der er me heima" sa Fredi og stoppa bilen.
Eg og Isac  gjekk ut og sprang rett opp på rommet til Isac.
Han viste meg heile rommet hans og eg falt rett i senga hans. Den lukta seriøst himmelen.
Eg pakka meg inn i dyna til Isac og låg og såg på han.
-----------------------------------------------------

All of these feelings insideDonde viven las historias. Descúbrelo ahora