Kapitel 3

85 2 0
                                    

Leah's P.O.V
Det är håltimme nu så nu är det dags. Jag drar Ashley i armen och hon bra skrattar.
"Ashley du vet vad du ska göra. Kör på"
"Aha, okej."
"Hej Luke"
"Tja snygging"
"Ska vi göra något ikväll? Typ, vara hemma hos dig och kolla på film?"
"Hahaha, vilket skämt, men okej, kör på. Jag hämtar dig vid 19 ikväll"
Leah
"Hej Alec. Asså du är så himla snygg, ska vi göra något ikväll?"
Killarna bara skrattar och kollar på Ashley och Leah.
"Visst, vart ska vi vara då? Hemma hos mig eller?"
"Ja det går bra, jag är hemma själv ikväll."
"Okej, jag gör som Luke och hämtar dig kl 19 ikväll."

Alec's P.O.V
Asså Leah är så himla snygg, och hon vill att jag ska hämta henne ikväll. Men undra om jag ska låtsas gilla henne? Fast förstör det mitt rykte? Hon är bara inte som alla andra, jag har märkt det tydligt även fast jag inte har varit med henne i skolan.

Efter skolan (hemma hos Alec)
Undra vad jag ska ha på mig, vanliga mjukisbyxor och en tröja? Eller jeans och tjocktröja? Äsch jag kör på tjocktröja och mjukis.

Klockan är redan 18.30 och jag ska snart hämta Leah. Det här blir väl typ som en dejt? Nä, vi ska bara hänga som kompisar, men jag ska låtsas gilla henne.

Hemma hos Leah som väntar på Alec
Klockan är 18.45 och Alec borde vara här snart. (KNACK KNACK)
Jag hörde hårda knackningar på dörren och jag går och öppnar. Nät jag öppnar ser jag den snygga Alec.
"Är du klar eller?"
"Ehm, ja, det är jag, jag ska bara hämta min väska"
"Du behöver ingen väska, vi ska ju bara kolla på film"
"Eh, okej då, men mobil vill jag ha med mig"
"Ta med den du snygging"

Alec
Vi sitter i min bil och är framme om ungefär 15 minuter.

15 minuter senare
Vi är hemma hos mig och jag ser att Leah gapar med munnen. Hon ser helt chockad ut. Jag tar tag i hennes hand och leder upp henne till mitt rum. Hon sätter sig i min säng, och jag sätter mig bredvid henne. Hon ser så otroligt fin ut när hon sitter där. Fin hy, dött ansikte, perfekt form, och hennes hår är långt och fint.

Leah
Vi sitter i hans säng och han håller i min hand. Det är tyst, pinsamt tyst. Men jag bryter tystnaden.
"Ska vi kolla på film eller?"
"Ow, ja, jag glömde"
Han startade en serie. "Teen Wolf" och den var jätte bra. Sen efter halva serien så känner jag en hand på min mage. Handen vandrar upp på mina bröst. Jag stönar lite lätt, Alec märker det och han går ner under mina trosor. Jag tar tag i hans hår och stönar, sen när han har smekt mig en stund, så stoppar han i två fingrar i mig. Jag stönar högre och högre eftersom att han kör snabbt och hårt. Nästan som att han gräver guld där inne. Han tar av sig sina byxor och kallingar och tröja, när han är klar tar jag av mig min tröja och mina trosor och spanar in hans mage. Sex-pack. Han lägger sig på mig och frågar
"Vill du?"
"Ja"
Han kör in hans hård kuk i mig. Jag stönar högt och kramar om han.
"Hårdare"
Han kör sitt hårdaste och han pillar mig samtidigt. Jag får hans läppar på mina och det känns som att jag är i himmelen.
"Ah ah ah" stönar han och efter en stund så har jag hans sperma i min mun. Jag sväljer.
Han lägger sig bredvid mig och flåsar.
"Du är grym i sängen Leah"
"Inte jag, du är, jag låg ju bara där och stönade som ett fån"
"Om vi ligger någon mer gång, då du ska du få igen för att du var så bra"
"Haha, Awww, vad gullig du är"

~~~~~~~~~~~~
Undra vad som händer sen?
Jag har tänkt på en sak. Jag gör korta kapitel men jag uppdaterar oftare. Låter det bra?

Tack för att ni läste mina chokladbollar😜💩

The good girl and the bad boy (svenska)Where stories live. Discover now