Kapitel 7

59 2 0
                                    

Jag överreagerade nog lite, jag gillar att skriva men det blir inte så roligt när man känner sig lite utnyttjad. Jag har bara fått en röst och så ser jag min vän som har fått ca 200 läsningar på en bok. Så Aa, men vi får väl se vad som händer🦁

Alec's P.O.V
Jag är hem hos Leah och hon gråter hela tiden. Hennes mamma dog igår, och hon sa till mig att det sista hon sa till sin mamma var att hon skrek.
"Leah, snälla sluta gråta. Jag blir krossad när jag ser dig såhär. Du är fin när du gråter också men det lönar sig inte. Hon kommer inte tillbaka tyvärr"
"Jag saknar henne Alec, hon var den enda som stod mig nära, nu har jag bara dig."

Jag tog upp henne i min famn och gick upp till mitt rum.  Jag skulle försöka få henne på andra tankar. Jag slängde henne i min säng och kysste henne på halsen och ner. Jag tog av hennes tröja försiktigt och började kyssa henne på magen.
"Ah, Alec"
Jag knäppte upp hennes byxor och drog ner dom sen så slängde jag dom på golvet. Jag tog av mig mina kläder och jag kände min kuk växa och bli större och större.
"Jag är kåt Leah, kan du hjälpa mig?"
"Ja visst"
Hon började suga av mig långsamt men skönt. Som om hon hade gjort det förut.
"Åh Leah, du är fan underbar, fortsätt!"

Leah's P.O.V
Jag sög av han snabbare och sen så ställde jag mig i doggey style. Han körde in den långsamt sen fortare och fortare.
"Du är skitsvåt älskling"
"Det är väl klart, du kör ju i mig, AH AH AHHHHH" stönade jag. Högre och högre. Sen så kände jag något spruta i mig. Han kom i mig.
"AHHHHHHHHH FAN VAD SKÖÖÖNT" sa han mellan stönen.
Jag lät lika mycket jag, men nu började jag bli orolig. Vi skyddade oss inte, och jag är bara 17, tänk om han gjorde mig gravid?

~~~~~~~~~~två månader senare~~~~~~~~~ Leah's P.O.V

Jag och Alec ska in till vårdcentralen idag och kolla om jag var gravid.
Jag fick en stav som jag skulle kissa på.
Det var positivt.

"Alec, det visade positivt"
"Så du är alltså, du är, du är"
"Jag är gravid" sa jag och jag hoppade upp i hans famn och skrattade och han skrattade han också. Vi var jätte glada och jag var glad för att jag har i hemlighet alltid velat bli mamma, uppleva känslan. Bara vara mamma.

~~~~~~~~~~~~~~~~tre år senare~~~~~~~~~~~~~~~~ Leah
Jag och Alec ör fortfarande tillsammans och vi har ett barn som precis har fyllt två år. Ella. En så fin dotter.
Jag fyllde 20 år för fyra månader sen och Alec fyllde för sex månader sen.

"Vill du gifta dig med mig Leah?"
"Oj, Alec, eh, JA DET ÄR VÄL. KLART JAG VILL JAAAA!!!" Jag hoppade upp i hans famn och kysste han. Han fick en riktigt lång kyss. Och så var Ella här bredvid och kollade förvånat på oss.
"Pappa, va jode du nu?"
"Jag friade till din mamma, det betyder att man frågar om man vill gifta sig och sen vara tillsammans för evigt, och din mamma sa ja" sa Alec och lyfte upp Ella i sin famn.

Alec's P.O.V
Jag friade äntligen till min älskade Leah. Vi har varit tillsammans i fyra underbara år, och det känns så rätt, och en dotter med henne. Och tänk att hon svarade ja till mitt frieri. Vi ska gifta oss, VI SKA GIFTA OSS!!!!!
SLUT

Jahopp, då var den här berättelsen slut. Kanske världens sämsta slut men ändå. Hoppas att ni gillade den, iaf dom som läste den. Aja ni får ha det så bra så kanske vi ses i nästa berättelse, hejdåååå mina små bananer!!!!🍌🙈

The good girl and the bad boy (svenska)Where stories live. Discover now