Alec's P.O.V
Wow, igår var bästa kvällen i hela mitt liv. Jag fick ligga me världens bästa tjej.
(Ring ring)
"Ja hej det är Alec"
"Hej mannen, det är Luke, det är en fest ikväll hos Martin. Ska vi gå? Tjejerna kanske kommer?"
"Jamen visst, men jag ska försöka att inte ligga runt en massa, jag gillar ju henne, Leah."
"Jahaja, och jag gillar Ashley, men vi är killar, vi ska inte prata tjejsnack nu, aja ses i skolan bror"
"Ha det så bra brorsan"
Klockan är 15.43 på eftermiddagen och jag börjar bli lite hungrig. Det är ju Lördag så vad ska jag göra? Jag har inte ätit frukost men det funkar väl med bara en måltid?
Jag tog fram en matlåda ur kylen. Det var spagetti med köttfärssås. Efter att jag har ätit, ska jag ringa Leah och fråga om hon följer med till Martins fest.
Efter matlådan
(Signaler)
"Ja hej det är Leah"
"Tja det är Alec, jag undrar om du ska hå på Martins fest ikväll?"
"Tjaa, jag vet inte, har ingen att gå med"
"Du kan gå med mig"
"Gulligt av dig, hämtar du upp mig?"
"Ja, vad sägs om att jag hämtar dig med min bil klockan 21.00 ikväll?"
"Det blir bra, hejdå Alec"
"Hejdå Leah, älskar dig"
Hela jag vart tyst, jag stelnade till, sa jag verkligen älskar dig till Leah? Hoppas att hon inte hörde mig. Men hon betyder fortfarande väldigt mycket för mig.Leah's P.O.V
Ska jag ta den där festen som en dejt? Gillar han ens mig? Tror inte det.Klockan 20.50
Han kommer snart och hämtar mig. Jag har valt en svart glittrig klänning som slutar precis under rumpan. Ganska fin ändå och ett par svarta högklackade skor till.
(Pling plong)
Jag gick till dörren och öppnade. Det var Alec. Han var klädd i kostym och allt, och här kommer jag och ser jätte ful ut jämfört med han.På festen
Vi kliver in genom dörren och jag får en tjock luft på mig och lukten med sprit och alkohol i ansiktet. Alec håller mig i handen och leder mig till ett rum. Ett sovrum. Vi stänger dörren och låser. Rummet var tomt som tur är. Han tar av mig min klänning och jag tar av hans kostym. Nu ser jag bara han i kalsonger och hans sex-pack. Han slänger mig på sängen så att jag hamnar på rygg sen så efter några sekunder så ligger han på mig. Han tar av mig mina trosor och jag tar av hans kalsonger.
"Vill du" frågar han
"Kör på babe"
Han kör in den långsamt i början och jag stönar lätt. Sen kör han snabbare och snabbare. Han tar på mina bröst och kysser mig. Jag stönar högre och högre och tillslut så kommer han på min mage. Han lägger sig bredvid mig och flåsar högt. Och jag gör det samma.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ledsen för kort kapitel men som jag sa i förra, korta kapitel uppdatering ofta.
Varför fortsätter jag skriva när inte en jävel läser? Lika bra att jag slutar helt.......
BẠN ĐANG ĐỌC
The good girl and the bad boy (svenska)
Teen FictionLeah hann inte träffa sin pappa innan han åkte till Afrika för att bo där. Sen efter några år så dog han och Leah ville aldrig ta upp det. Så hennes mamma fixade ett nytt jobb i Karlefonien, nör Leah var tvungen att skaffa nya vänner, nytt hus, allt...