Del två kapitel 9

46 2 0
                                    

Alec's P.O.V
Jag såg Leah sitta där vid pianot. Vad fint hon sjöng.

Klockan var redan 12:34 och jag skulle ner till affären för att handla lite fredagsmys och lite godis, och lite till tackokvällen. Plötsligt precis innan jag ska gå så hör jag att min mobil plingar.

Från okänd
"Hej! Du var asgrym i sängen igår babe. Hoppas vi kan göra det någon mer gång😉"

Till okänd
Du ehh, du har nog kommit lite fel. Vem söker du egentligen?

Från okänd
Jag söker ingen. Jag sa bara att du var skitbra i sängen igår😉

"Hej! Vem skriver du med älskling?" Hörde jag Leah säga bakom mig med hakan på min axel.
"Oj, du skrämde mig, ingen, bara någon idiot som sa att jag var bra i sängen igår"
"Vad pratar du om? Har du varit otrogen hela tiden?"
"Nej Leah, låt mig förklara, det är en idiot som har skrivit, men du vet att jag var hemma igår kväll ju, vi nattade ju Emma tillsammans."
"Ja justja, förlåt"

Leah's P.O.V
Jag höll på att tro att Alec hade varit otrogen mot mig i fyra år, men som tur så var det bara någon idiotisk hen som hade nått fel nummer. Hoppas att jag kan lita på han nu bara.
"EMMA KOM TILL MAMMA EN STUND!" Ropade jag och jag hörde små trappsteg ner för trappen.
"Ja mama vad äj de?"
"Vill du följa med pappa och handla lite? Han ska handla mat, fredagsmys och lite godis."
"Ja ka föja me han"

Så, då har jag fått iväg henne också. Nu ska jag bara köpa lite saker på nätet. Hmm, jag kan köpa en dildo, XL, ehmm, en piska, porrkläder, sen så behöver jag nog inget mer. Så klarar jag mig.

"Hejdå mamaaaaa!!" Hörde jag Emma säga och sen så sprang hon in i mig och gav mig en riktigt stor kram. Så fin dotter jag har fått.

Så, då var det här kapitlet slut då, vääääldigt kort men jag ska nog börja skriva varje dag så får vi se vad som händer. Hoppas att ni inte tröttnar, ses imorgon igen bebeeees😂😂🙈

The good girl and the bad boy (svenska)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora