Kapitel 10

51 1 0
                                    

Leah's P.O.V
Jag köpte hem saker från nätet men helt plötsligt så hörde jag att dörren öppnades och där såg jag Alec och Emma. Dom bar i en varsin påse med fredagsmys och så.

När kläderna har blivit levererade (fem dagar senare)
Kläderna har äntligen kommit hem så jag bestämde mig för att ringa och fråga min mamma om jun kunde vara barnvakt till Emma i några timmar.
"Hej mamma! Kan du vara barnvakt åt Emma i några timmar? Jag och Alec har något vi måste göra"
"Javisst, skjutsa hit henne bara, det går bra"
Jag la på luren och bad Alec skjutsa iväg henne. Medans Alec var borta så tog jag på mig porrkläderna, jag la fram dildosarna på sängen och la mig där bredvid alla saker. Jag försökte se lite extra sexig ut för att se hur Alec skulle reagera.

Dörren öppnades och in kom Alec. Jag var helt tyst.
"Leah jag är hemma"
"..."
"Leah? Vart är du älskling?"
Sen skånskt jag hans skugga utanför och helt plötsligt så öppnade han dörren in till vårar sovrum. Där låg jag med min sexigaste pose (putande läppar) jag såg hur han dreglade och efter några minuter så flög han på mig. Han kysste mig lätt på munnen en lång stund. Sen efter ett tag så tog han av sig sina byxor och tröja. Jag bet mig i läppen när jag såg hans lem. Den var stor, som att jag aldrig hade sätt den förut vilket jag hade. Han drog mina trosor åt sidan så att han kunde komma in i mig. Han körde långsamt först och tillslut så lämnade jag ett stön. "Ah ah ah, åh Alec hårdare" sa jag mellan stönen. Han körde både snabbare och hårdare och tillslut så kom han i min mun. Jag svalde hela satsen, ganska salt men det går. Sen efter några sekunder så kom jag också. Han nom ganska fort den här gången och hans lem hade krympt. Tråkigt tänkte jag. Jag som hoppades på en längre sex stund med han.

!!!!!!!!!!VIKTIGT KÄS DETTA VIKTIG INFO!!!!!!!!!!
Vene om jag ska fortsätta med den här novellen, ingen läser, ingen kommenterar eller röstar så jag känner inte så mycket glädje till att skriva, hm, novellen kanske är tråkig, vad vet jag. Jag har bara läst andras men inte min själv. Dessutom så är det bara sex scener nu så det händer inget intressant. Bara en massa sex. Aja ni får kommentera vad ni tycker, om jag ska fortsätta eller sluta. Om ens någon läser det som jag har skrivit......

The good girl and the bad boy (svenska)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora