Alec's P.O.V
Jag var i mitt och Leah's rum. Jag gick till min WIC och kollade vad jag skulle ha på mig. Det var 30 grader ute så jag tog på mig ett par shorts och ett linne, lite pösigt. Jag såg Leah sova i våran säng. Jag ska äntligen få gifta mig med henne. Äntligen, jag kan inte förstå att jag var en badboy förut, och att hon försökte lyra mig lite.Bröllopet är om tre veckor. Jag har redan kollat kostym och testat. Min brud som sover i sängen har inte sätt den än, som tur är.
Leah's P.O.V
Lördag idag då. Jag vaknade precis från min djupa sömn. Jag klev upp ur sängen och in i Emmas rum. Hon sov fortfarande. Min lilla två åring. Hon hade lite hår på huvudet, blont lockigt, så fint. Har nog fått det från mig. Jag har också långt lockigt hår. Lagom lockigt och inte som min mamma som har krull krull. Jag tycker själv att det är ganska fint. Bröllopet är om tre veckor och jag älskar Alec lika mycket som jag gjorde först. Och jag är bara 21.Emma's P.O.V (kan ju passa på att blanda in en två åring för en gångs skull👧)
Ja kan pjata, nätan. Mama o papa föståj ijalafal.
- mamaaaaa, kan ja få godiiiiis?
- efter maten gumman. Det är bara morgon än så länge. Pappa är vaken så varför inte gå och kittla han lite? Jag vet vart han är kittlig. Testa kittla han på magen. Kanske under fötterna också!
- okej mama. Det häj ka bi kol.Alec's P.O.V
- Hej pappas stora flicka!
- papa, vi du veta en sak? NU KA JA KITTLA DEJ!!!!
- lycka till älskling! Ah ah ahhaahhahaa nej SLUTAAAA ahahahaha!!!!
Jag skrattade så att jag nästan sparkade min dotter men dom tur är så missade jag. Helt plötsligt så hörde jag ett piano spelas. Jag gick till nedervåningen och kollade mig omkring. Där såg jag min fina tjej sitta och spela piano. Jag känner igen låten, ska nog sjunga med. Har ganska röst om jag får säga det själv.
"Sticks and Stones could never break these bones, finally I made my waaay home, This is where i belooooong, this is
where i beloooong" (den finns på både Spotify och ut, tycker själv att den är bättre på Spotify "belong")Så, då var ett kapitel av del två slut. Skriv hjärna vad ni tycker, jag har tänkt på att fortsätta men nu när jag skrev så tog det typ stopp i huvudet, jag fann inte någonting att skriva om ni förstår. Aja ska försöka bättra mig. Hörs sen babeeeeees❤️❤️
YOU ARE READING
The good girl and the bad boy (svenska)
Teen FictionLeah hann inte träffa sin pappa innan han åkte till Afrika för att bo där. Sen efter några år så dog han och Leah ville aldrig ta upp det. Så hennes mamma fixade ett nytt jobb i Karlefonien, nör Leah var tvungen att skaffa nya vänner, nytt hus, allt...