1.

66 7 0
                                    

*Andra vaatenurk*

Ärkasin üles oma äratuskella tirina peale. See on kohutav...kell oli alles 8.00! Kuna ma pidin Carlose vanaema sünnale minema.
Läksin siis vannituppa ja hakkasin meikima. Muidugi pesin hambad ka. Tegin õrna meigi, ning lasin Carlose isa Rasmuse wc-sse. Ta oli tore mees, aga suht karm ka.
Toas tõmbasin suvakad tudukad selga ja liikusin kööki.
"Tere hommikust!" Teretas Carlose ema Siret.
"Hommik" vastasin muuseas ja hakkasin sööma. Ta oli just pannkooke teinud.
"Carlos ei tulnud?"
"Ta jah magab veel, ma nüûd söön" ütlesin vihjates, et ta vait oleks. Mul oli räãkimisest kõrini. Võib-olla on süüdi mu väike pohmakas?

Olin juba lõpetamas kui Carlos tuli. Mul oli natuke häbi oma riiete pärast, sest tal olid juba peo riided seljas. Ta kallistas mind ja hakkas sööma.
Kortsutadin kulmu ja küsisin:"Mis kell me sõitma hakkame?"
"9.00 kallike" vastas Carlos oma tume pruunide silmadega mulle otsa vaadates.

Ma ei jäänud neid pikalt vahtima, vaid jooksin riideid valima. Kell oli juba 8.45
Ma ei tahtnud väga vanamoodsalt ka välja näha niiet panin oma tavalised linna-riided.
Juuksed panin patsi ja tegin paar selfiet.
Hakkasin alla minema kui just tuli Cris oma toast. Ta nägi nii perff välja❤

Tegin tast kohe klõpsu mille peale ta muigas. Tegin talle kalli ja tulime koos kööki. Kõik olid juba valmis ja me hakkasime minema.
Lumes lasin Carlosel veel oma papudest pilti teha ja istusin siis autosse Carlose ja Cris'i vahele. Carlos võtis mul kohe käest kinni. Tegin sellest ka pilti😂(telo koguaeg näpus)...

Pildid:
1. Andra selfied 2. Cris 3. Andra papud lumes 4. Andra ja Carlose käed.

😘

Kao Mu Elust!Where stories live. Discover now