KAO MU ELUST! 2osa
Meil polnud pikk maa sõita, ning jõudsime peagi kohale. See oli maamaja, lammaste, kanade, sigade ja lehmadega. Mul pole midagi erilist loomade vastu, kuid mulle ikka meeldib linnaelu rohkem.
Astusime autost välja ja mu ilusad papud said kohe poriseks. Seal polnud eriti lund ja maa ei olnud kah eriti kõva.
Kõndisime kõik maja poole, Carlos mind toetamas.*Carlose vaatenurk*
Kõndisime ukse poole ja Andra vingus koguaeg. Lävele astudes koputasin uksele, aga keegi ei vastanud. Koputasin veel mitu korda kui vanaema kanalast mu katkestas:"Mis sa kopsid Carlos? Ega memm kurt pole! Las ma vaatan sind! Oh kui suureks sa oled juba sirgunud!"
"Tere jah! Näe see on Andra, minu tüdruk" vastasin talle kui ta mind väntutas. Andra noogutas ja varjus minu taha.
Teistele vanaema ainult lehvitas käega tervituseks ja läks siis tuppa. Meie tema järel. Ta kodu on alati olnud külm ja pime, eriti talvel.
Elutoas istusime diivanile ja vaatasime küsivalt vanaema poole, sest ta on alati kõne pidanud.
"Mu kallid lapsed, lapselapsed ja Andriana või mis sa olid...on väga tore teid siin näha ja koos tähistada aastavahetust, ning minu sünnipãeva. Palun nüüd istuda lauda ja sööma hakkata!"
"Ma olen Andra..."mõmises Andra vahele.
Vanaema noogutas ja hakkas ise ka sööma. See kõne komme on natuke veider, kui tal on ainult pere külas.
Andra krimpsutas iga suutãie peale nina, mille pärast hakkas mul vanaemast kahju. Ma ei suuda Andrale midagi öelda...ma olen leebik, seda on mulle juba koolis öeldud.Kõik sõid peale Andra, ta vahtis oma telefoni. Tahtsin talle just öelda et me lähme kohe välja, kuid ta telefon helises. Ta läks teisse tuppa rääkima, vanaema jäi sinna poole vastikusega vaatama.
*Andra vaatenurk*
Seal oli väga igav ja see vanaema ei meeldi mulle. Hakkasin just ettekäãndeid välja mõtlema, et ära minna. Kuid mu elupäästja, telefon helises. Keksisin rõõmsalt teisse tuppa ja vaatasin kes hellab-Grete.
Jah?
Tsauuu!
No mis on?
Sul on aega?
Ma olen praegu nagu mingil mega igaval sünnal...Carlose vanaema sünnal...mingi ülipikk kõne, vastikud söögid ja varsti peab laudaloomi vaatama minema😝
Vaesekene...aga tule sealt Tartusse, meil poistega pidu...
Kellega?
Siin on Siim, Markkus ja Kairi on kah.
Ma tulen. Tsauu!
Tsauu!
Panin telo taskusse ja läksin Carlose juurde. Istusin ta kõrvale ja sosistasin:"Mul on ema haiglas, ma pean minema! Tsauu!"
"Okei, kas sa saad ise koju?"
"Jap"Ütlesin veel Cris'ile ka ja läksin majast välja. Poisid pidid mulle järgi tulema...
Pildil:
1. Andra ja Carlose käed 2. Lambad😂 3. Grete(et te teaks milline ta on)
YOU ARE READING
Kao Mu Elust!
RandomÜMBER KIRJUTATUD FACEBOOKIST(omaniku loaga) See lugu räägib truudusetust Andrast, kes elab kasuperes. Kasupereks on tema poiss Carlos, Carlose vend Cris ja nende vanemad. Andra elab kasuperes, kuna ta ema on alkohoolik ja isa puudub üldse. Andra on...