3.

37 6 0
                                    

KAO MU ELUST! 3osa

Ma ei tahtnud päris maja ees oodata, niiet läksin eemale, suure tee peale. Ootasin mingi 10 min ja siis tulid Siim ja Markkus.
Istusin autosse ja kallistasin mõlemaid. Markkus pani muusika põhja, sellega olen ma juba harjunud...sõidsime ja kuulasime mingit tümmi, kuni hakkas Adele-Hello. Hakkasime kõvasti naerma ja Siim tegi seda porgandi😜häälega järgi:" Hello...it's me...i was wondering if after all..."
"Jää vait...solvad siin Adelet" käratasin ja hakkasin uuesti naerma.
Meil oli väga lõbus ja ma isegi ei mõelnud mida Carlos peaks tundma. Me elasime küll koos, aga meil polnud kirge. Tihti magasin ma põrandal...
Muutusin hetkeks tõsiseks sellele mõeldes.
"Kle tibi...mis mossad?"küsis Markkus mind vaadates.
"Ei, ei ole midagi!"

*Tartus*

Istusime poistega trepi juures ja jõime boosti. Kairi ja Grete pidid varsti tulema. Me olime juba mingi 20 min oodanud ja mul sai villand. Võtsin telefoni ja hellasin Gretele

Jaaa!

Kus te olete? Me poistega võtame siin kolmandat boosti!

Ummik oli ja me pidime jala üle silla tulema...

Agu kus te nüüd olete?

Jõuame kohe atlantisesse, tulge siia ette. Mul õde ütles et siin pidu!

Okei me juba tuleme.

Panin telo ära ja räãkisin poistele, kuna me oleme täielikud peoloomad siis läksime jooksuga.

*Atlantise ees*

Kallistasin Gretet ja Kairit, ning läksime sisse. Seal juba hull möll käis, me istusime kõigepealt maha. Hakkasime tühistest asjadest rääkima, kuni me olime juba purjus...Kõik läksid tantsima.

Ma leidsin suvalise kuti, kes olevat Tarmo, ning hakkasin temaga tantsima.
"Sa oled vaba?"küsis ta
"Täna õhtul küll..."
Me tantsisime, jõime, selfietasime ja...ma ei tea kuidas ma nii madalale langesin. Ma lihtsalt...suudlesin teda..järsku turgatas mulle kõik pähe.
"Tellime takso?"küsis ta juba seitsmendat korda.
"Omgod? Mida ma tegin? Hoia eemale!!"
Mul oli väga paha olla ja ma jooksin atlantisest välja.
Tõmbasin oma jopka peale ja tellisin takso. Mul polnud õrna aimugi kus teised on.

Takso tuli vãga ruttu, istusin taksosse ja ütlesin Carlose kodu aadressi. Takso viis mu sinna. Maksin talle ja astusin lävele.
Mul oli väga kõhe, aga tegin siis ukse lahti. Astusin sisse ja kohe tuli Cris sinna:"Haiglas oli pidu?"
"Ei, vaata seal kõrval...jah kõrval oli jõuluvan..."
"Ära soga! Ma tean et sa oled purjus! Teised magavad, Carlos oli nii mures!"ta oleks tahtnud mu vist maha lüüa.
"Anna andeks...ma lähen sinna...kohe!"
"Ei! Sa pesed oma alko, poiste ja peo lõhna maha! Ja hommikul mitte mingit pohmaka juttu teistele!"
"Olgu olgu..."

Võtsin riided ãra ja läksin pessu. Mul kulus mingi 20 min et sealt väja saada. Läksin Carlose kõrvale magama....

Piltil:
1. Siim oma autos 2. Andra boost

Kao Mu Elust!Where stories live. Discover now