12.

26 3 0
                                    

KAO MU ELUST! 12.osa

Enne Nightmare trenni lasin Willil end Safferiga pildistada. Me saime ühe superkena pildi!
Peale pildistamist veetsin Safferiga boksis aega. Will tegi talle mingit müslit. Mina isyusin boksis Safferi kõrval ja mõtlesin koju minekust.

*Nightmare trenn*

Panime Nighti valmis ning viisime platsile. Seal tegime tavalist trenni ning lasime tal hüpata. Ta sai hästi hakkama.

Õhtul kui olime hobudele söögi ära pannud ja tahtsime tuppa minna, sõitis maja ette auto treileriga.
Autost tuli välja täiskasvand mees.
Will jooksis talle vastu:"Brent, tsau!"

Brent:"Tsau."

W:"See on minu...õpilane Andra! Ja see on mu suur vend Brent!"

A:"Tere!"

B:"Tere, aga mul on asja ka! Nimelt et ma nüüd viin Safferi saksamaale oma talli!"

A:"Mida!?"

W:"Aga...aga ma ju rääkisin et Andra õpetab teda ja et nad on juba hüpanud!"

B:"Mul on kahju...aga tegelikult ostsin mina Safferi siia talli! Niiet ta on minu!"

Mul hakkas kõhus nii hullult keerama. Lihtsalt tuleb ja võtab MINU Safferi ära?? See polnud aus!

Brent palus mul Safferi treilerisse laadida. Tegin seda, sest tahtsin Safferiga hüvasti jätta.
Tõin ta nuttes treileri juurde. Tegin hüvasti jätuks kalli ja viisin ta kerge vaevaga treilerisse.

Mõne hetke pärast sõitiski see treiler minema. Will veel lohutas mind, et tallis on teisi häid hobuseid ka. Võibolla on, aga mina armastan ikka oma esimest!
Nagu öeldakse-armuda võib igaühte, armastada vaid üht...

Kell oli juba palju ja pidime magama minema. Sõime Williga veel õhtusööki ning läksime oma tubadesse. Ma ei suutnud Safferi biimast pilku minul meelest jätta. See oli nii kurb kui ka rahustav...
Vähklesin ja nutsin hommikuni...

Hommikul tegime Nightmare trenni ära ning läksime kohe oma trenni. Võtsime jalutusnöörid ning läksime koplisse.

M:"Kelle ma siis saan..."

W:"Ära ole selline! Katsu rõõmsam olla!"

M:"Siis kui su lemmik su nina alt ära võetakse?? Ja ma küsisin midagi..."

W:"Jamh....täna saad....Galaxy! Ta võib sulle meeldima hakkata."

Turtsatasin talle ning kõndisin Galaxy juurde. Ta oli tumepruun hobu. Koonul oli valge triip.
Ta kõndis natsa erksamalt kui Saffer.

Panime hobused valmis ja läksime platsile. Otsustasin temaga kohe täna hüppama hakata.
Algul tegime sammu ja traavi, siis soojendus galoppi.

Galaxyl on pehme ja kiire traav!
Esimene tõke läks ka hästi!

Täna rohkem ei jõua! Age teie võite ikka likeda ja commida!😊
Nende osade lugejaid on päris palju(mina olen omanik ja ma näen kui paljud vaatavad)

Piltidel 1) Andra ja Safferi superilus pilt 2)Nightmare trenn 3)Brent ja Saffer, pildid saatis Brent hommikul 4) Andra ja Galaxy hüppe.
Omanik

Kao Mu Elust!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora