7.

37 7 0
                                    

KAO MU ELUST! 7.osa

Istusime ja vahtisime mingeid komöödiaid umbes kolm tundi. Siis turgatasid mulle pähe Carlos ja teised. Hakkadin jälle pabistama.
Tundsin et mul on selle "maja ehitamise" varjamiseks Crisi abi vaja. Ootasin ta pilku, ning kui ta vaatas viitasin kõrval tuppa.

Ta sai aru ning ma lãksin ees, Cris tuli varsti järele ja ma tegin oma jutuga algust:"Mul on su abi vaja!"
"Maja ehitamisega?"vastas ta irvates.
"Noo jah, noh..."
"Rahu. Ma aitan sind."
"Vãga hea!"
"Niiet kõige pealt peame mõtlema legendi, miks nii kaua läks."
"Soo...noh maja ehitasime ja ss ta tahtis mind ûle pika aja näha ja ta kutsus meid kohvitama..."
"Noh, vãga hea ju! Ainult ära seda nüüd muuda!"
"Jes bos!"

Leppisime legendis kokku ja läksime teiste juurde tagasi:"Nii, mina ja Cris peame minema. Kuidas te koju saate?"
Siim: No Markkus tuleb ju minu koju ja ma võtan Grete kaasa..."ta ütles seda teist osa nii muuseas ja Gretele naeratades.
Kairi:"Mul elab tädi siin samas."

Jätsime hûvasti, vabandasin veel Tarmo ees ning läksime Crisiga autosse. Lasin tal juhtida, kuna pidin juhtunu pärast tulnud imestusest toibuma.

*HAIGLA EES*

Jooksime autost välja haiglasse. Seal pidas meid kinni mingi noor, täiega lühike, prillidega arst. See naine oli niii kõhna, et kahju oli vaadata. Ta vaatas oma tabelit ja lausus:"Te ei tohi siia haiglasse lihtsalt sisse marssida!"

Cris:"Ei me külastame!"

"Keda? Kes te olete? Kui vana? Isikut tõendav tokument palun!"

Cris:"Carlos Tammbergi, olen ta vend Cris Tammberg. Olen 17."

"Liiga noor! Palun kaduge siit!"

Mina:"Ei me olime siin enne! Kutsuge siis palun Dr Sepp?"

See naine lãks arstide puhkeruumi ja tuli sealt välja dr Seppaga.

Dr Sepp:"Lily, võta asja rahulikult. Nende külastajate pere ootab neid palatis."ütles ta rahulikult ja saatis meid naeratusega.

Palatis hakkasid teised juba lahkuma. Carlos pidi teadvusel olema, kuid lihtsalt magama. Ta pidi homme välja saama.

*KODUS*

Istusin rahulikult oma toas ja olin facebookis. Tegin paas tumblr pilti ka ja postitasin instasse. Siis helises mu telo:

Hallo?

Tsau Andra!

Tsau

Tead, sa ei usu iialgi!!!

No!?

Ma hakkadin Siimuga käima! Ta on räigelt nummi! Me istusime tema pool ja ta suudles mind!

Vau, palju õnne!

Aitähh! Ma saadan kohe meist pildi ka!!

Lahe!

Tsauka praegu!

Tsau!

Lõpetadin kõne ja muigasin oma ette. Mul oli hea meel Grete ja Siimu üle. Kuid kui ta oleks Markkusega käima hakkand, oleksin pisut kade...😜

Loodan et meeldis😘 uus osa 4 like, 4 comm ja +2 liket lehel😘

Piltidel: 1. Kairi Tarmo juures komöödiat vaatamas. 2. Andra selfie 3. Grete ja Siim.

Kao Mu Elust!Onde histórias criam vida. Descubra agora