KAO MU ELUST! 10.osa
Ärkasin hommikul kell 9 Willi koputuse peale. Tõmbasin kähku hommikumantli selga ning läksin uksele:"Hommik!"
W:"Hommik! Tead, mul on sulle tähtis jutt."
M:"No?"
W:"Aga see on üsna pikk niiet sa võiksid üles ärgata ja hommiku lauda tulla."
M:"Olgu!"
Tõmbasin ukse uuesti kinni ja läksin riideid vahetama. Panin igaksjuhuks mingid ratsariided. Tegin õrna meigi ja lãksin lauda.
Will tegi mulle kohvi ning istus mu vastu:"Nii, sa oled nädal siin ja meil oleks vaja teha väike plaan või noh rutiin. Täna hommikul käis Nightmarel arst, sest ta ei saanud oma jalale toetada. Ta sai pulbrit ja nüüd on kõik korras" jutustas Will. "Ja nüüd peab Nightmarega päevas kaks korda trenni tegema. Minu ettepanek meie päevale on selline-Hommik-Nightmare trenn, pärast lõuna-meie trenn ja õhtu poole Nightmare trenn."M:"Väga hea mõte! Ohh, aga kell on ju 10, võiks Nightmare trenni ära teha?"
W:"Jah!"
Otsustasime, et algul lihtsalt kordetame teda, kuna me ei julgenud selga minna. Ja Nightmatele oli kindlalt vaja panna valjad ja sadula, et saaks martingali panna.
Seejärel läksime Nighti juurde, ta oli üsna rahutu. Pidime ta kolme nööriga kinni panema, kuna ta oli TÕESTI segane!
Lõpuks saime valmis ning läksime platsile.Will kordetas teda ja lasi pärast mul ka. Night muudkui viskas üles ja tõmbas kordest lahti.
Hiljem tahtsime tõkkeid ka panna, kuid jätsime selle õhtuks.Võtsime Nighti kordest lahti ja lasime ta koplisse. Ta oli pãris õnnelik.
(Kopli parandas hommikul tööline ära)Siis oli meil oma trennini aega niiet ma otsustasin lihtsalt voodis logeleda.
Oma toas võtsin telo ja ma nägin 7 sõnumit Carloselt.<Õigus! Ta pidi ju koju saama...>
Vaatasin ta sõnumeid
Carlos: Tsau! Ma jõuan varsti koju!
Ca: Kallis?
Ca: Miks sa kodus pole???
Ca: Kõik korras?
Ca: Kallis!?
Ca: Miks sa ei vasta?
Andra: Rahu!!!
Ca: Huhh...
A: Kõik on korras! Mine küsi oma vanematelt kus ma olen! Aa, ja ütle, et mulle hullult meeldib!Ca: Niiet sa oled Rebecca tallis... Ma tulen su juurde!
Varsti oligi Carlos talli ees. Will oli juba seal. Ma jooksin sinna:"Tsauuu! Will, Carlos. Carlos, William."
Tutvustasin neile üksteist ja me pidime hakkama oma trenni tegema.
Will kutsus lahkelt Carlose ka. Ta algul oli natuke vastu, kuid kui nägi et ma sunnin, nõustus.Võtsime nöörid ja läksime koplisse. Seal jooksin kohe Safferi juurde, kallistasin teda:"Nãe, see on minu Saffer!"
Will tuli minu juurde, ma patsutasin Ultrale ja ütlesin:"See on Willi Ultra."Ca:"Kelle ma saan?"
W:"Tema!" Lausus Will näidates pruunile hobusele. "Tema on Derrectys!"
Panime kõik oma hobužkad valmis ning läksime platsile. Ma olin vãga elevil, kuna tahtsin täha galoppi proovida!....-
Loodan et sobis😘
Pildil Derrectys
Omanik
YOU ARE READING
Kao Mu Elust!
RandomÜMBER KIRJUTATUD FACEBOOKIST(omaniku loaga) See lugu räägib truudusetust Andrast, kes elab kasuperes. Kasupereks on tema poiss Carlos, Carlose vend Cris ja nende vanemad. Andra elab kasuperes, kuna ta ema on alkohoolik ja isa puudub üldse. Andra on...