13. viimane

25 3 0
                                    

KAO MU ELUST! 13.osa Viimane!

*Järgmine päev*

Ärkasin kell 8.25 oma äratuskella peale. Panin ratsariided selga ning astusin toast välja.
Kõndisin kööki et Williga hommikusööki süüa, aga teda polnud seal. Jooksin välisukse juurde, sest kuulsin sealt kellegi häält.

Ust avades märkasin loomaarsti ja Willi. Jooksin nende juurde.

Arst:" Tere!"
M:" Tere! Mis toimub?"
W:"Me rääkisime Nightist ja et võibolla me ei pea temaga nii tihedalt trenni tegema."
A:"Jah, aga eht tooksite selle suksu siia?"
M:" Muidugi!"

Võtsin jalutusnööri ja tõin Nighti, ta oli üpris rahulik.

Arst uuris ja puuris Nighti jalga ning teatas, et see on terve.
Saatsime arsti ära ning viisime Nighti kopplisse, tagasiteel võtsime kaasa ka Galaxy ja Ultra.

Panime suksud valmis ning läksime platsile. See oli lihtsalt mega hea trenn!!♡ Galaxy oli nii super ja hoidis end kenasti ratsmes♡

Peale trenni läksime Williga maja taha järve äärde. Me istusime ning rääkisime hobustest, elust ja muust.
Järsku jäime mõlemad vait ja vaatasime järve keskel asuvale mini-saarele.
Ehmusin hetkeks, kui Will mu ümbert kinni haaras. Tundsin end tema haardes nii turvaliselt, et toetusin ta õlale.
Lõpuks vaatasime üksteisele otsa ja ta......suudles mind!?

Peale seda oli päev minu jaoks läbi, ma ei läinud rohkem trenni, vaid olin toas.
Mul oli väga piinlik Willile otsa vaadata. Seepärast läksin ka vara magama.

*Hommik*

Ärkan üles rõõmsa tujuga enne äratuskella. Võtsin telo, et kella vaadata aga nägin 7 sõnumit Carloselt.

C-Kuidas läheb :)?
C- Oota mida??? Mis asi see on???
C-Tõsiselt???
C-Ja mina muudkui muretsesin ja ootasin sind!!!
C- Ei julge vastata jah?!
C- Ära vastagi! Ma ei tahagi vastust selliselt südametult inimeselt!
C- Ära loodagi mind kodus näha!


sain südamerabanduse! Mina ju ei teadnud mis juhtus.

A: Mida? Mis sa närveerid?
A: Aaaaaa, sa tüssad jah!? :D
C: Looda sa!
A: Mis on siis?
C: Mis on? Mine vaata oma fb'sse! Sellised asjad küll ei ole mingid näpukad!

Kui vaatasin oma ajajoonele nägin...et Will on pannud mingi postituse, kus näitab et me käime???????????

M: Willl???!
Karjusin kööki joostes.
W: Mis?
A: Võta kohe meie suhte staatus maha!
W: Aga....eile?
A: Mis eile? Mul on poiss olemas?
W: Mida?
Will sai mu peale väga kurjaks
W: Sa teed sellist asja kui sul on poiss?? Loll oled? Tead muidugi võtan suhte värgi maha! Ja täna oled siit tallist läinud!

Will ei vastanud enam mulle vaid läks õue. Hoidsin kibedaid pisaraid kinni.
Kui Will tagasi tuli ootas mind maja ees ka Carlose vanemad.

*Kodus*

Nad saatsid mu asju pakkima. Cris ja Carlos vaatadid mõlemad mind alt kulmu.
Ma ei ole väga murduja aga on üks asi, mis murdis mu lõplikult! See üks lause, mida ütles mulle Carlos, minu ammune poiss-sõber, kui astusin välja- see lihtsalt murdis mu. Ta tuli mu juurde ning sosistas deemoni häälega:" Kao mu elust!"

Nii lõi Andra oma koolipõlve albumi kinni ning jäi nukralt selle kaant vaatama.

Vabandan et niikaua aega võttis, aga loodan et meelis, selle viimane osa😊 Andra saadeti lastekodusse😊😭

Omanik

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 12, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kao Mu Elust!Where stories live. Discover now