☎11☎

2.7K 179 9
                                    

Pvo.Narrator.

Niall podszedł do drzwi za którymi rzekomo był jego stalker.Każdy mógłby pomyśleć, że Niall bał się tego mężczyzny.Nie było tak.On chciał go poznać i dowiedzieć się co Zee w nim widział.

Blondyn nacisnął na klamkę i otworzył drzwi.To co za nimi zobaczył było dla niego nie małym szokiem.Znajdował się tam Zayn Malik, a przed mężczyzna  stał  1,5 metrowy miś. Misiek był  biały z wyszytym napisem "Miłość nie zna granic" złotą nicią. Sam Malik promiennie się uśmiechał i miał nadzieję, że Horan nie zatrzaśnie mu drzwi przed nosem.

Niall stał i patrzył na Zayna  niedowierzając.I, że niby on cały ten czas pisał z Zayn'em Malikiem?Nie wiedział jak to było możliwe.

-Hej ,pszczółko.-Zayn odezwał się po dłuższej chwili. Oczywiście nie oszczędził sobie zdrobnienia.

-Cześć Zayn.-Niall po chwili niepewności sam odezwał się do mulata.

-Ten misiu jest dla ciebie.-Gdy mężczyzna wypowiadał te słowa pokazał na misia.-Żebyś nigdy nie czuł  się samotny.

-Jest piękny!!-Farbowany Blondyn krzyknął i przytulił do siebie misia.-Ty też jesteś niczego sobie.-Puścił oczko do bruneta.

-Tak,to może zgodzisz się... -Zayn jednak nie skończył swojej wypowiedzi, przerwał mu pewnien niebieskooki blondyn.

-Nie zgodzę się na pieprzenie!!! -Wrzasnął blondyn, przez co prawdopodobnie usłyszała ich cała okolica.

-Chciałem spytać, czy nie chciał byś iść po jutrze ze mną do kina.-Zaśmiał się brunet.

-Ach tak,chętnie z tobą pójdę.-Gdy młodszy mówił te słowa jego uśmiech sięgał samych oczu , a jego policzki pokrywały rumieńce.

-To może zaprosił byś mnie do środka, tak myślę?-Zasugerował starszy.

-A faktycznie, chodź! -Zawołał wesoło Ni i wszedł do środka, a Zee podążył za ślicznym chłopcem.

——————————————————
Od autorki:Moim skromnym zdaniem mogło być lepiej.Ale no cóż... No nic.Obiecałam, że opiszę spotkanie,więc jest.Głosujcie i komentujcie.Kocham was pszczółki!! 🐝🐝
Ps.Co byście powiedzieli na specjał z okazji 1k wyświetleń? Jeśli jesteście za napiszcie co ciekawego mogło by byc w tym specjale,a ja wybiorę to które najbardziej mi się podoba.Propozycje piszcie w komentarzach. Jeszcze raz Kocham was!!💜💜

☏Stalker-Ziall☏[ZAKOŃCZONE] (Book One)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz