☎23☎

1.5K 123 52
                                    

Pvo.Narrator.

Niall wszedł do apartamentu w którym od jakiegoś czasu mieszkała. Zdjął buty i kurtkę. Udał się do salonu spodziewając się tam swojego chłopaka. Faktycznie siedział tam Zayn cały zalany łzami z uśmiechem na twarzy. Niall podszedł do niego niepewnie i gdy już stanął przed nim tamten zwrócił na niego swoją uwagę. W ręku mulata spoczywała kartka.Kartka na której były wyniki badań krwi blondyna.

Zaym wstał i mocno przytulił niższego od siebie.Horan odrazu odwzajemnił uścisk. Po kilku minutach starszy puścił blondyna i podał mu kartkę.

Niebieskooki zaczął ją czytać, a z każdym słowem zbierało się więcej łez w jego oczach.Gdy skończył miał na twarzy uśmiech i kilka mokrych śladów po łzach. Po łzach szczęścia.

Pod wpływem emocji młodszy pocałował starszego.Całowali się kilka chwil, ale opamiętali się wiedząc, że muszą porozmawiać.

-Zayn,ale jak? -Zapytał uśmiechnięty blondyn.

-Nie wiem skarbie.-Odparł również uśmiechnięty mężczyzna.

-Zee będziemy mieli...-Niall nie dokończył ponieważ Zayn mu przerwał.

-Dziecko.

************************************
Od Oliwii:I jednak będzie dzdzia!!Teraz Yurika-chan201 odwołaj ten Polsat!!Mam nadzieję, że za bardzo nie spierdoliłam. Dzisiaj jeszcze będzie next dlatego taak krótko. Głosujcie i komentujcie!Kocham was!!💙💙

☏Stalker-Ziall☏[ZAKOŃCZONE] (Book One)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz