Wolf (EXO Fanlarına)

11.2K 114 19
                                    

Selam arkadaşlar... Bu hikaye bir aile'yi anlatıyor. Bu ailede tam 12 kız var. Anne ve babaları bir savaşda ölüyorlar ve kızlar lanetleniyor. Her birinin kolunda farklı işaretler meydana geliyor. Her gece 22:00'da hepsi birden kurt özellikleri çıkıyor. Laneti kaldıra bilmeleri için sadece tek bir şeye ihtiyaçları var...  Bu arda bu hikaye EXO fanları ve Kore fanlarına gelsin :)) ... 

Gece 10 buçuk olmuştu. EXO grubu stüdyodan çıkmış yürüyerek yurda gidiyorlardı. Az ilerden erkek çığlıkları geliyordu. Kris '' Bu seslerde ne?... erkek çığlıklarımı? ''  Sehun kısık sesle '' shhh... '' susup sesi dinlediler. Ses gittikçe yaklaşıyordu. Bir adam koşarak EXO'ya yaklaşıyor ve arkasına dönüp '' ö-özür dilerim.'' Arkasındaki bir kadın sesiydi ve şöyle diyordu ''  O liderine söyle bunu söylemek için başkasını göndermesin!! ''  Kızın kan kırmızısı gözleri ve simsiyah saçları vardı. Adamın yüzünde pençe izleri vardı ve bacağı kanıyordu. Kızın sakinleştiğini gören adam koşa koşa uzaklaştı. Kız EXO bakarak '' Özür dilerim sizi rahatsız ettim.'' Suho '' Az önce ne oldu? o adam neden senden özür diledi? '' Kız gülerek '' Çok fazla soru soruyorsun biraz yavaşla ( :D :D ) O adamla kavga ettik'' Kris '' peki neden ve sen kimsin?'' Kız '' Benim adım Yuri.  o adamla kavga ettik çünkü çetesel bi konu ( ne yazdığım hakkında bir fikrim yok ama kabul ediyorum ''çetesel'' sözcüğüne çok güldüm.) Yuri onları süzdükten sonra '' Siz EXO grubusunuz değil mi? '' Sehun '' Evet'' Yuri sevinçle '' Kardeşlerim ve ben sizin en büyük hayranınız diyebilirim''  Suho '' Ah! buna sevindim. '' Yuri'nin kolunda bir dövme vardı. Ve göz rengi değişmişti. Cebinden telefonunu çıkarıp '' Ah!! çok geç olmuş gitmeliyim '' 

Umarım beğenmişsinizdir bu işte yeniyim :)) 

WolfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin