Yuri adamların arkasından koşa koşa gittikten sonra Sunny bunu farketmişti ama yinede bir şey söylememişti.
Yoona '' Yuri nerde? anında çıktı.'' Sunny '' Az sonra gelir merak etmeyin.'' Ellin '' Emin misin? hep böyle bir şey söylediğinde Yuri'nin başına bir şey geliyor.'' Sunny '' Evet eminim artık o çocuk değil. 22 yaşında bence kendi halledebilir.'' Michi '' Ben bile ondan küçüğüm ama daha az haylazım.'' Sunny '' O çocuk ruhlu.'' Yoona '' Yada haylaz '' Tao '' Hadi ama o iyi biri ne kadar haylaz olabilirki?'' Michi '' 16 yaşında bir arkadaşını evden kaçırdı. 18 yaşında yay kullanmayı öğrenir öğrenmez bir hayvan avladı. 20 yaşında tüm kardeşlerden izinsiz evde parti verdi. 21 yaşında kamera aşkı yüzünden Sunny'nin kolunu kırıyordu. 22 yaşında kurt ailesi ile kavga etmeye başladı.'' Tao '' 23 yaşında ne yapar acaba? '' Michi '' Hayal bile edemiyorum.''
Yuri geri döndüğünde. Üstü başı kirli ve yırtıktı.
Yuri'yi görür görmez Michi '' Aman Allah'ım sana ne oldu böyle?!?!'' Yuri masum masum bakarak '' Hiç birşey olmadı.'' Michi '' Doğruyu söylermisin?'' Yuri gözleri dolmuş bir şekilde '' 5 adam ailemiz hakkında kötü şeyler söyledi. Bana saldırmaya çalıştılar ama izin vermedim. Ve... '' Michi '' Ve?'' Yuri '' Bende dayanamadım ve kavga etmeye başladık ve halim böyle. Ve ben kazandım teke beş.'' Michi '' Büyük iş başarmışsın kardeşim üstündekiler ne olucak akıllım?'' Yuri '' Yani önemli yerler açıkta olmadığı için sorun görmüyorum.'' Michi '' Hey Yoona battaniye gibi bir şey varmı varmı? Yuri üşütmesin.'' Yuri '' Ayyy benim anlayışlı güzel tatlı kardeşim.'' Michi '' ... '' Kris ceketini çıkarıp Michi'ye uzattı ve '' Al.'' Michi '' Teşekkür ederim.Yoona gerek kalmadı.'' ceketi Yuri'ye uzattı ve '' Çabuk giy üşeyeceksin.'' Yuri '' Tamam.'' Diyerek giydi. Ceket bol gelmişti. Yuri kollarını açıp '' Hey şimdi Kris'e benzedimmi? uzun ve iri?'' herkez gülmeye başlamıştı. Michi '' Ya ne demezsin Yuri yani saçlarınıda kestirsen aynı Kris.'' Yuri gülerek '' Dimi ama?'' Kris '' Evet evet benim minyatür halim gibi bir şeysin.'' Yuri Kris'e bakarak '' Teşekkür ederim Kris Appa ''(Appa : Baba) Kris gülerek '' Bir şey değil.'' Yuri '' Şimdi arabaya binip eve gidebilirmiyiz?'' Michi '' Hayır bugün burda kalıcaz sabah şehire doğru yola çıkıcaz.'' Yuri '' Ben arabada uyumam.'' Michi '' Hımm. Ozaman kamp evine 24 kiş bir anda sığmaya çalışırız. Nasıl fikir? Yuri '' Saçmalama olmazsa ben arabada yatarım sizde kamp evinde yatarsınız.'' Michi '' Heh oldu prenses başka arzunuz?'' Yuri '' Ah hayır başka bir istediğim yok huzurumdan çekile bilirsin Mich '' Michi '' Mich? benim adım Michi'' Yuri '' Böyle daha havaları oluyor M-I-C-H '' Sunny '' Tamam kesin hadi bakalım kamp evine 24 kişi aynı anda sığmaya çalışıcaz.'' Yuri '' Hadi başlayalım.''
24 kişi bir odaya sığmayı başarmışlardı. Sabah erken saatlerinde herkez uyanıktı ama Yuri hariçti.
Sunny '' Bu kötü uykusunda bağrıyor ve terliyor.'' Michi '' Bencede acaba o geceki adamlar Yuri'ye birşeymi yaptı? ve Yuri bize söylemiyor.'' Sunny '' Bence böyle bir şey olsa direk bize söylerdi Unni.'' Michi '' Oda doğru.''
Sizce Yuri iyileşebilecekmi? EXO ve kurt kardeşler arasında duygusal bir bağ olabilecek mi? Gelecek bölüm herşeyi öğreneceğiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wolf
Fanfiction1 Lanet. 2 birbirinden farklı aşk. 12 kardeş. Korku. Dans ve müzik. Ve en önemlisi KURT. Hikayemizin konusu uzun zaman önce güney korede bir savaş oluyor. Bu savaşda Supernatural olaylar oluyor. Bir kurt ailesi ölüyor ve geriye 12 kardeş kalıyor. K...