Arkadaşlar ilk olarak 13. bölüm final olabilir. Çünkü ilgi az noteler yok denilecek kadar az. 2. sezonu talep eden çok olursa ikinci sezon 8 bölüm falan olacak söylemek istiyorum lütfen görüşlerinizi bana bildirin. Beğeniyor musunuz yoksa seviyor musunuz bilmiyorum buda benim yeni bölüm yazmamı geciktiriyor. Tabi iyi yorumlar alıyorum ama onun yanında kötü yorumlarda alıyorum. Hemen siliyorum tabi. Yani sadece bir karekter yüzünden kıskanmanıza gerek yok. Mesela geçen yorumlara bakıyordum ve şöyle bir yorum gördüm ''Lütfen gelecek bölümde Yuri'ye araba çarpsın.'' yazıyordu yani anlıyorum Luhan sizin favoriniz olabilir benimde favorim ama lütfen böyle yorumlar yapmayın üzülüyorum.
Uzun bir konuşmadan sonra hikayemize geçelim arkadaşlar. Evet 9. bölümde Luhan ve Yuri kurtulup öpüşüyorlardı. Alex intikam alacağını söyleyip gitmişti.
Yuri ''Hadi eve gidelim mutlaka beğeneceksin Lay.'' Michi heyecanla '' Yarın günlerden ne Yuri?'' Yuri ''Çarşamba.'' Michi ''Ayın kaçı?'' Yuri ''06.11'' Yuri aynı sözleri tekrarladı ve sıçradı ''YARIN ÇARŞAMBA YANİ KRİS'İN 23. YAŞ GÜNÜ!!'' Michi ''Doğru bildin şebek.'' Yuri Kris'e bakarak ''Evet Kris hediye olarak seni Basketbol maçına götüreceğim.'' Luhan ''Kris'i mi?'' ( KISKANDI :D ) Yuri ''Evet sonuçta arkadaşım.'' Kris ''Beni mi?'' Chanyeol ''Bende gelmek istiyorum.'' Baekhyun ''Bende bende.'' Tao ''Kris gelirse bende gelirim.'' (TAORİS forever bitch) Sehun ''Evet bende gelmek istiyorum.'' Luhan ''Evet Sehun'la bubble tea alırız hem değil mi?'' Sehun ''Evet çok iyi olur.'' Yuri ''Ozaman herkes gelsin hemde benden biletler.'' Kyungsoo (yani D.O) ''Bu daha iyi işte.'' Yuri ''Evet Kris sendeyiz.'' Kris ''Tamam gidelim.'' Yuri ''EVET!! hem ramen yiyoruz hemde maça gidicez çok iyi yaa.'' Michi ''Biz neyiz? bizde geliyoruz herhalde.'' Yuri ''Tabii paranızı kendiniz verirsiniz.'' Michi ''Niye ya? Onlar bedava gidiyor ama.'' Yuri ''Çünkü onlar EXO onlar hak ediyor.'' (İŞTE BU YÜZDEN YURİ!!) Michi ''onun yerine makyaj malzemesi almaya gezmeye gideriz biz değil mi Ellin?'' Ellin ''Evet hem daha iyi olur eyeliner almam lazım.'' Michi ''Aynen siyah ve kahverengi lazım bana.Hem Yuri'yede birşeyler alırız.'' Yuri ''Neden? ben istemiyorum.'' Michi ''Makyaj güzeldir Yuri'' Yuri ''Ya zaten doğal çirkinim makyajlamı güzel olucam yapma hahaha!'' Luhan ''Sen mi çirkinsin?'' Yuri ''Evet.'' Luhan ''Benim için mükemmelsin.'' Yuri kızarmıştı.(YAZARINIZ KISKANIYOR ARKADAŞLAR.)
Eve geldiklerinde...
Yuri ''ramen ramen ramen ramen ramen'' Kai ''Sakin ol.'' Michi gülerek ''bencede.'' Yuri ''Olamam bu ramen.'' Ellin ''Hepsini ben yiyeceğim.'' Yuri ''Tabi ben yemessem.'' Michi ''işte bu ailede tek normal benim.'' Yuri ''Sen tek normalsen artık.'' Ellin ''Bizim sonumuz kötü.'' Yuri ''Aynen kanka'' Michi Yuri'nin elindeki ramenleri alıp uzaklaştı. Michi ''Süpriz saldırı.'' Yuri ''Michi'nin elindekini alıp koluna vurdu.Yuri ''Karşı süpriz saldırı.'' Ellin Michi'nin üstüne atlayarak ''Combo Süpriz saldırı!!'' Chanyeol ''Ozaman bizde combo süpriz saldırıdan alalım.'' Yuri koşturarak mutfağa geçti. Herkes oturma odasına geçti. Luhan ''Onlar gerçekten iyi anlaşıyorlar.'' Suho ''Evet onlar gerçekten iyiler.'' Xiumin ''Ben hala şoktayım.'' Chen ''Neden?'' Xiumin ''Onlar kurt kadınlar.'' Kyungsoo ''Bencede bu çok garip.'' Yuri İşeri ramenleri getirirken bir şarkı mırıldanıyordu. Yuri ''I will always love you~'' Luhan ''Ne mırıldanıyorsun sen öyle?'' Yuri ''I hope life treats you kind~'' Kris ''Bu şarkıyı biliyorum.'' Yuri ''And I hope you have all you dreamed of~'' Kris ''And I wish to you joy and happiness~'' Yuri gülmesini engeliyemiyordu ''But above all this, I wish to you love~'' Michi içeri girerek ''Vay canına duette yapıyorsunuz.'' Yuri ''Söylemesem olmazdı seviyorum şarkıyı.'' Michi ''Herzaman söylüyorsun.'' Yuri ''Hadi hadi ramenler soğuyacak.'' Herkes hakkına düşeni almıştı. Lay ''Woahh! tadı çok güzel.'' Yuri ''Dünyama hoşgeldin Lay.'' Lay güldü.
Yemeklerini bitirdiler.
Yuri ''Ahh~ uykum geldi.'' Luhan ''Biz kalkalım saat geç oldu zaten uykunuzda var yorgunsunuz.'' Suho ''Bencede.'' Kızlar onları yolcu ettiler.
Sabah olduğunda...
Michi ''Yuri kalk artık..' Yuri kalkmamak için ısrar ediyor mırıldanıyordu. Ellin ''Kalk yoksa Luhan'a senin fantazilerini anlatırım.'' Yuri birşey mırıldandı ve gözlerini açtı. Sanki küfür ediyomuş gibi birşeyler söyledi. Michi ''Hadi bugün Kris'in doğum günü maça gideceksiniz.'' Yuri yataktan hızla kalkıp üstünü değişti. Michi ''Herzaman yarar bu teknik.'' Ellin ''Aynen.'' Yuri ''Hadi kahvaltı yapalım!!''
kahvaltı yaptıktan sonra...
Yuri'nin telefonu çalıyordu. Yuri ''Aha telefon çalıyor.'' Arayan Luhandı.Luhan ''Selam ne yapıyorsun?'' Yuri ''Hiiç oturuyoruz siz ne yapıyorusunuz?'' Luhan ''Herkes maç için haber bekliyor.'' Yuri ''Ah evet doğru saat öğlen 2 olabilirmi sorabilir misin?'' Luhan ''Tamam bir soruyim.'' Luhan onlara sordu. Luhan ''Olur dediler.'' Yuri ''Tamam ozaman saat 2 de görüşürüz.'' Luhan ''Görüşürüz seni seviyorum.'' Yuri ''Bende seni.'' diyerek telefonu kapadı.
Öğlen 2~
Yuri ve çocuklar bir parkta buluştular. Yuri ''Hadi bakalım maça!!''
Bugünlük bu kadar arkadaşlar lütfen sorularınız varsa çekinmeden sorun :))
,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wolf
Fanfiction1 Lanet. 2 birbirinden farklı aşk. 12 kardeş. Korku. Dans ve müzik. Ve en önemlisi KURT. Hikayemizin konusu uzun zaman önce güney korede bir savaş oluyor. Bu savaşda Supernatural olaylar oluyor. Bir kurt ailesi ölüyor ve geriye 12 kardeş kalıyor. K...