9. bölüm

852 51 4
                                    

Yuri ''Bu saçmalık herkezin yanında bunu yapamam.'' Alex ''Gerçekten onu seviyorsan öpersin.'' Yuri son kez havayı içine çekip Luhan'a doğru yürümeye başladı. Michi şaşırmış bir şekilde Yuri'yi izliyordu.Ellin Michi'ye fısıldayarak ''Zaten biliyordum onların birbirinden hoşlandığını.'' Michi ''Ne? bunu sadece kurtulmak için yapmıyorlar mı?'' Ellin ''Yani abla ne diyim bilmiyosun ya küçük kardeşlerim bile biliyor ya.'' Michi ''Ozaman bu olay çok romantiik.'' Ellin ''Aynen.'' Yuri Luhan'nın yanına gelmişti. Luhan çok kısık bir sesle ''Senden...'' Yuri ''Bende...'' Luhan onu kendine çekerek yavaşca öptü. Michi ''Çok romantik.'' (Bencede.) Ellin ''oooo süper destekliyorum.'' (SİZ?) Alex bağırarak ''BU OLAMAZ!!! YURI BUNU BANA NASIL YAPARSIN?! SENİ GERÇEKTEN SEVEN BENİM O DEĞİL!!'' Yuri ''Yanılıyorsun ben onu seviyorum ve oda beni seviyor.'' Alex ''Hey çocuk seninle sonra görüşeceğiz. Yuri kendine dikkat et birisi seni yeniden kaçırabilir.'' Luhan ''Bu asla olmayacak çünkü onu ölümüne sevecek ve koruyacağım.'' Alex kurta dönüşerek evden çıktı. Yuri ''Oh be sonunda kurtulduk.'' Michi ve Ellin Yuri'nin yanına koşa koşa gelip ''İyi misin?'' Yuri gülerek ''Süperim!'' (Tabi kız Luhan'ı öptü -_-) Luhan ''Diğerleri geldimi?'' Ellin ''Evet bizi dışarda bekliyorlar.'' Yuri ''Hadi eve gidelim. Heryerim ipler yüzünden mosmor oldu.'' Michi ''Eve gidince krem sür. Hadi gidelim.'' Yuri ''Yemekte ne vardı?'' Michi ''Ne istersin?'' Yuri ''Rameen!'' Ellin ''Eveet!'' Luhan ''Hadi eve gidelim.'' Diğerleri evin önünde bekliyordu. Evden çıktıklarını gördüklerinde sevinmişlerdi. Suho ''Ah sonunda geldiniz ne oldu?'' Luhan Yuri'nin omzuna kolunu atıp ''Çok şey oldu.'' Yuri gülerek Luhan'a baktı. Ellin ''Yani kısacası onlar birbirlerini seviyor onlar artık sevgili ve bizde kıskanıyoruz dimi abla?'' Michi ''Aynen öyle kıskanıyoruz.'' Yuri ''Ne alaka ya?'' Ellin ''Hıhı.'' Luhan ''Benimle çıkar mısın?'' Yuri gözlerine patlatarak ''Hı?'' Luhan ''Benimle çıkar mısın?'' Yuri gülerek ''Evet.'' Luhan ona gülümseyerek baktı. Yuride ona karşılık verdi. Michi ''Kıskanıyoruuum.'' Ellin ''Aynen gidelim.'' Yuri ''Siz kıskandırınca iyi ama değil mi?'' Michi ''Orası öylede.'' Herkez arabaya binmiş eve gidiyorlardı. Yuri ''Hey ramen almıyormuyuz?'' Luhan ''Hey bu sokakta market vardı. Kris arabayı marketin önünde durdur. Yuri ile ramen almalıyız.'' Kris ''Tamam.'' Kris marketin önünde arabayı durdurdu. Luhan ve Yuri markete girdiler. Yuri ''Tavuk aromalı alalım mı?'' Luhan ''Tamam.'' Yuri koştura koştura reyona girer. Luhan'da arkasından yürüyerek gelir. Yuri ramenleri almış Luhan'a koşa koşa gelirken ayağı kayar ve Luhan'ın üstüne düşer. Yuri üstünden kalkarak ''Ah özür dilerim affet beni lütfen.'' Luhan ayağa kalkarak ''Sorun değil hadi ödeyip çıkalım.'' Yuri kıpkırmızı olmuştu Luhan'ın peşinden geliyordu. Sonunda ödeyip çıkmışlardı. Arabaya geldiklerinde Yuri ''Tavuklu rameeen isteyen?'' Lay ''Tavuklumu aldınız?'' Yuri ''Evet tavuklu sevmiyormusun? değiştirebiliriz.'' Lay ''Yok hayır hiç yemedim'' Yuri ''Ozaman bu senin ilkin.'' Lay ''Evet merak ediyorum.''

WolfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin