Yuri ayağa kalkıp geriye gitmeye başlamıştı. Suho ''Hey nereye gidiyorsun?'' Yuri ''Benden uzak durun.'' Tao ''Ne?'' Yuri ''Ben tehlikeliyim.'' diyerek koşa koşa uzaklaşmıştı. Sehun ''Noldu yine buna?'' Kris ''Tehlikeli mi? bir kedi kadar tehlikeli o.'' Kai ''Asıl soru neden gözleri sarıydı?'' Luhan ''Belki dövüşürken bir şey olmuştur.'' Chanyeol ''Bencede belkide kurtlarla ilgili birşeydir. Olamaz mı?'' Xiumin ''Şuan hepsi olmuş olabilir. Michi ve Ellin'e sorarız.''
Michi ve Ellin o adamlarla konuşurken.
Michi ''Ne istiyorsunuz bizden?!'' 5 adamdan en irisi ''Sadece Yuri'yi istiyoruz.'' Ellin ''Ne!?!'' Michi ''Onun sizinle ne alakası varki?'' Adam ''Liderim onunla evlenmek istiyor size anlatmadı mı?'' Michi ''Buna izin veremem!'' Ellin ''Yuri bunu asla yapmayacak.'' Adam ''Ama lider öyle söylüyor.'' Michi ''Sizin lideriniz kim?'' Adam ''Bunu size söyleyemeyiz.'' Michi '' İyi ozaman o liderinize bir mesajım var Yuri'yi bizden almak istiyorsan korkak biri olma yanımıza gel biz size gösteririz.'' Der ve Ellin ile beraber EXO'nun yanına gider. Michi ''Yuri nerde onu yanlız bırakmamalıyız.'' Suho ''Ormana doğru koşa koşa gitti.'' Michi ''Şimdi bittik.'' Luhan ''Noldu ki?'' Michi ''O 5 adamın lideri Yuri ile evlenmek istiyor.Şimdi tek olduğuna göre onu yakalayıp evlene bilir.'' Luhan ''Ne bekliyoruz arayalım onu.'' Tao ''Bir soru sormam gerek.'' Ellin ''Evet?'' Tao ''Yuri'nin gözleri sarıydı. Neden? ve ben tehlikeliyim dedim.'' Michi ''Eyvaah! onu çabuk bulmamız gerekiyor.'' Ellin ''Ayrılalım.'' Michi ''Tamam herkez farklı yerlere koşarak gidin. Bulursanız telefonla arayın bizi.'' Kris ''Tamam.''
Yuri.
Yuri ''Kolum çok acıyor. İyice uzaklaştım sanırım.'' çalıların arkasından sesler geliyordu. Hafif bir rüzgar Yuri'nin saçlarını savuruyordu. Yuri kısık bir sesle ''Kim var orda?'' Tanınmayan bir ses ''Yuri sonunda buldum seni.'' Yuri ''Sen kimsin ismimi nerden biliyorsun?'' (Aha Yuri kaç kız kaç yiyip bitirir bu seni Luhan'nın yanına koş kaç kız kaç) Ses ''Evleneceğin adam.'' Yuri ''Brad Pitt?'' Ses ''Hayır Alex'' Yuri ''Futbolcu mu?'' Ses ''Hayır. Kurt Alex.'' Yuri ''Kurt Cobain ile akrabamısınız?'' ses ''Kes sesini.'' Yuri ''Evleneceğim adamda odun çıktı işe bakarmısın ya.'' Sesin geldiği yerden bir adam çıkıp Yuri'nin kolundan tutup onu bir arabaya bindirdi.
Diğerleri evde buluşmuştu.
Michi ''Nerde bu kız ya o adamla evlenmek zorunda kalırsa ve bidaha onu hiç göremezsek.'' Sunny ''Aslında o adamın kim ve nerede olduğunu biliyorum.'' Ellin ''Neden daha önce söylemedin!?'' Sunny ''Yuri bana sonra söylememi söyledi Yuri o adam hakkında herşeyi biliyor. O adam Alex kurt ailesinden. Yuri 14 yaşındayken Alexle aynı sınıftaydı. Yuri onun ilk aşkıydı. Yuri onun çıkma teklifini reddetti çünkü Yuri başkasından hoşlanıyordu. Alex bunu öğrenince çok öfkelenmişti ve Yuri'nin aşık olduğu çocuga bilerek arabayı çarpmıştı. Alex o günden sonra 22 yaşında Yuri ile evleneceğim diye yemin etmişti. İsteyerek yada zorlayarak.'' Luhan ''Peki o nerede?'' Sunny ''Ormanda eski bir kulübedeler.'' Kris ''Gitmeliyiz.'' Michi ''Bu çok tehlikeli.'' (Yani artık bende nasıl karakter yaratıysam hiç kafa değil.) Luhan '' Ozaman ben giderim.'' Diyerek dışarı çıktı. (Yuri'yi kıskanıyorum. -_-) Luhan koşa koşa ormana gidiyordu. Michi ''Luhan! bekle bizde geliyoruz. Diğerleri sonra gelecek.'' Luhan ''Tamam ozaman biraz hızlı koşun.'' (Kıskançlıktan yazamıyorum.)
Eski kulübeye geldiklerinde.
Yuri bağlı bir şekilde yerde yatıyordu. Michi ''YURİ!?!'' Alex ''Görümcelerimde burdaymış eniştenize merhaba diyin kızlar.'' Michi ''Sen ne alçak iğrenç bir insansın?!'' Alex ''İnsan mı? hepimiz biliyoruz ben normal kurdum ama siz melez gibi birşeysiniz.'' Ellin ''Ablamı geri ver seni alçak.'' Alex ''O sürtükle evleneceğim ve sizde bunu izleyeceksiniz!'' Luhan ''Öyle bir şey olmayacak.'' (Kıskananlar gelin bi sarılalım.) Alex ''Senin gibi bir çocuk mu beni engelleyecek beni kaç yaşındasın 17 falan mı?'' Luhan ''23'' (Ciddi ciddi Luhan 17 gösteriyor kabul edin.'' Alex ''Ondan hoşlanıyorsun değil mi?'' Luhan kıpkırmızı olmuştu ''ne alakası var be?! o benim arkadaşım ona yardım etmeliyim.'' Alex ''Hep arkadaş derler zaten.'' Yuri gözlerini açtığında. Yuri ''Alex ne istiyorsun onlardan!?'' Alex ''14 yaşımdan beli seni istiyorum.'' Yuri ''Anlamıyormusun ben seni istemiyorum.'' Alex ''Ozaman zorla evlenirsin.'' Yuri ''Asla!'' Alex ''Belki başka birini sevdiğini söyleyip kanıtlasaydın seni bırakıp yoluma gidebilirdim. Ama ikimizinde bildiği gibi yok.'' Luhan ''Ben varım.'' Herkez şaşıkın bir şekilde Luhan'a bakıyordu. ( Şuan ki kafamı yaşamalısız sanki ben Yuri'yim O///O ) Luhan Yuri'ye göz kırparak evet de dermiş gibi bakıyordu. Yuri olayı anlamıştı. Yuri ''Evet ben onu seviyorum.'' Alex ''Ozaman kanıtla.'' Yuri ''Nasıl kanıtlayabilirim ki?'' Alex Yuri'yi çözüp ''Öp onu.'' Yuri ''Ne?!'' Alex ''Öp.''
Şuan kıskançlık krizindeyim takipte kalın 9. bölümü bekleyin xoxo :)) ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wolf
Fanfiction1 Lanet. 2 birbirinden farklı aşk. 12 kardeş. Korku. Dans ve müzik. Ve en önemlisi KURT. Hikayemizin konusu uzun zaman önce güney korede bir savaş oluyor. Bu savaşda Supernatural olaylar oluyor. Bir kurt ailesi ölüyor ve geriye 12 kardeş kalıyor. K...