BÖLÜM 1

300 13 11
                                    



           Burada ki herkes ölüme bir adım uzaklıkta . Günlerdir bitmeyen eziyetler hepimizi zorluyordu . Kan kokusu , ağlama sesleri , yalvarışlar , isyanlar , silah sesleri , tehtitler . Ve daha niceleri canım açıyor bunun sebebini kimse bilmiyor .

" Gir .. Hadi kızım sana diyorum gir içeri .. " sırtımdan şiddetle beni itti . Yine buradaydım karanlık korkutucu bir o kadarda sessiz . Pardon ben sessiz demiştim tam tersine çığlık sesleri her yerdeydi . Burası DARIÇA KIZ YETİŞTİME YURDU buraya gelen herkes çıkamıyor. Çıkanlarında nasıl çıkıldığı bilinmiyor . Ben buranın en eskisiyim diye bilirim ben ve arkadaşlarım . 18 yaşıma çok az kalmıştı ama buradan çıkamayacaktım . 18 . yaş gününde alıp dışarı getirirler ama nereye getirdikleri bilinmez . Ben de onlardan olacaktım olmamalıydım . Bu karanlık odaya kapatılma sebebim ise ağızıma takılan diş tellerini istememem , Eskisi gibi değildim artık gülemiyordum çanım açıyordu sesim çıkmıyordu ama . Güzel görünmem lazımmış sebebini ben iyi anlasam da ben den küçüklerin korkması istemiyorum . Burada doğum günü çocuğuna kuş derler . Doğum gününde kuşu alıp özgür bırakırlar . Yani ona inanırlar gerçek sebebini kimse söyleyemez . Küçüklerin hepsi kuş olma hayalinde . Bilseler ki kuşlar özgür bırakılmıyor . Kanadını kırıp acı çekmeye terk ediyorlar . Şişş sessiz olun kapıyı açıyorlar . " Akıllanmamışsın sen ... Biraz ders verelim sana dimi .." Nejla cadısı elinde jopuyla gelmişti . Acı çektirecekti aklınca bana . " Dön arkanı ellerini duvara yasla .... Sana söylüyorum hemen .." dediğini yapıp iki elimle duvardan destek aldım işte başlıyoruz ben buradayken aileme nefretim artıyordu . Bir işte vurmuştu . " Senden nefret ediyorum annee..." İki " Seni hiç sevmiyorum baba... " Üç " ben sizin evladınız değilmiydim lannn.... beni neden bıraktınız..." Kaç kere vurdu sayamadım . Ama her vurduğunda içimden isyanlar ediyordum . " Akıllanmışsındır haaa. Bak Beren biz ne dersek o tamam mı ? " Doğru duydunuz adım Beren anlamı güçlü , kuvvetli demek . Gerçekten de öyle mi ? , adım gibi miyim ? . Beni açım ile yalnız bırakıp gitti . Her tarafta fareler , böcekler vardı . Alışmıştım artık korkmuyordum. Yılmamalıydım korkmamalıydım ben asla kokmam asla . Kapıya yaklaştım olan gücümle kapıya vurdum . " Açın lan kapıyı istemiyorum . Diş tellerini istemiyorum açın şu kapıyı " Nejla kapıyı açmıştı. Bir an bana vuracak zannetsem de tam tersini yaptı. " Tamam senin dediğin olsun yakında çıkacaksın zaten buradan gel benimle " . Dediğini yapıp peşinden gittim . Ağır ağır merdivenleri indik ama burası , hatırlıyorum küçükken bir kere gelmiştim buraya elektirik vermişlerdi burada. " Beni kandırdın " ona öfkeyle bakıyordum . Nasıl bana yalan söylersin " Gel otur şuraya korkma " dediğini yapıp sandalyeye oturdum bileklerime kenepçeleri taktı işte başlıyoruz . " Bak diş tellerini sökeceğiz korkma tamam mı " yok ya canımı yakacaksın işte lan biliyorum . Elinde pense bana yaklaştı yok artık tahmin ettiğim şey olamaz dimi . " Hayır istemiyorum " eliyle saçlarımı çekti çanım çok acıyor. " Sen istedin kes sesini " Kafamı sabit tutup ilk dişimi çekti çok acıyor . Bağırışlarım haykırışlarım boşaydı . Her bir acı da gözlerim kapandı . Üzgünüm adım gibi güçlü değilmişim anne .


BULDUM SENİ ( Artık Benimsin Meleğim )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin