Volkan zile batığın da kapıyı 45 yaşların da bir kadın açtı . Üzerinde siyahın ve beyazın rol oynadığı düz bir elbie ve başında eşarbı vardı . "Hoş geldin Volkan oğlum " beni gördüğünde gözleri parladı . " Hoş geldin kızım . Maaşallah pek de güzelmişsin " tükürük yağmuruna tutulmuştum neyse ki Volkan sayesinde kısa sürdü . "Nazoşum hadi sen bunları Berenin odasına bırak " . Kadının eline torbaları tutuşturup beni kolumdan çekmeye başladı . Yine başlamıştık " Ayıp oldu kadına ben getirirdim . Yorulmasın " Bana baktı yüzünde bir an tebessüm oluştu . " Bu kadar iyi olmak zorundamısın sen ya ? " ne den ki köyü olucağıma iyi olurum daha iyi . Bir şey demeden salon dedikleri yere girdik . Burası maallarda anlatılanlar gibiydi . Beyaz ve mavinin rol oynadığı sade ve şıktı . Koltuk takımının baş köşesinde 50 yaşlarında belkide daha genç bir adam oturuyordu . Onun yanında başörtüsü kıyafetleriyle uyumlu bir kadın . Karşı tarafta yere yayılmış elinde telefonuyla oynayan benim yaşlarım da bir kız vardı . Odanın tamamını camla kaplamışlardı . Camdan bakıldığında bahçe görünüyordu ve mutlu aile tablosu tam karşımdaydı . Bir kadın hamile belki benden biraz büyüktür . Küçüçük yürüyen bir kız cocuğu ve onlarla şevkatle bakan bir adam . " Kızım hoş geldin " Kafamı sesin geldiği tarafa cevirdiğimde koltukta oturan kadın bana şevkatle bakıyordu. " Hoşbuldum efendim " . Paşa koltuğunda oturan adam gülümsedi " Beren ben Fırat baban . Artık bizimle yaşayaçaksın . Soru ormak yok anlaşıldımı ." Emri vakilerden hoşlanmam yahu ben . " Fırat bey beni neden kurtardınız ? " Bu oruma çevap dahi vermeden koltuğundan kalktı . Bana sıkıça sarıldı . Anlımdan öptü " sen bundan sonra benim kızımsın bunlarda kardeşlerin . Mira kızım kardeşinle ilgilen " ve ağır adımlarla salondan cıktı . " Gel kızım otur şöyle , ben Sultan annen , bu kızım Mira senden bir yaş küçük . " Mira oturduğu yerden kalkıp elimi tuttu . " Hadi gel Ahmet ağabeyimle tanış " bu kızda abisi gibiydi beni neden çekiştiriyorlardı ki . " Abi bak kardeşimiz geldi Beren " Ahmet dedikleri adam beni görünçe bir anda sarıldı . " Hoş geldin güzellik " bu neydi açaba benim gerçek ailem bunlarmıydı yok ya hatırlıyorum annemde babamda farklıydı benim . " Çanım ben Meral yengen " bakışlarımı kadına çevirdiğimde oda teettürlüydü . Bu aile gerçekten cok güzeldi . " Mira hadi yengecim Bereni odasına getir yıkansın üzerini giydir yemek yiyelim " Mira elimden tutup beni salonun cıkışına yönlendirdi merdivenleri cıktığımızda . karşımıza bir oda cıktı . Mira kapıyı açtı . " Bak burası yeğenimiz Yağmurun odası " oda pembenin en şirin tonuyla süslenmişti . Hemen yanındaki odaya girdiğimizde beyaz ve siyahın uyumuyla dekor edilmişti . Sadeve zarif . " Burası Volkan ağabeyimin odası bizi görmeden çıkalım yoksa çok kızar " dediğini yapıp odasından çıkmak için dönmüştük Volkanla karşılaştık kaşlarını çatmış bize bakıyordu . " Siz bana ait olan yerde ne arıyorsunuz ?" evet Mira ne arıyoruz ki . " Abiçiğim kızma Berene evi gezdiriyorum . " Volkan şaşırmış gibi yapıyordu . " Ya öyle mi birazdan sizi kim benden kurtaracak " kaç yaşında lan bu dalga mı geçiyon . " Ağabi yapma nolur bir daha girmeyiz yalvarırım " Volkan Mirayı tuttuğu gibi yatağına fırlattı . Karnını gıdıklamaya başladı ne kadar güzel benim beni seven bi ağabeyim hiç olmamıştı . " Sıra sende gel bakalım buraya " bana doğru yaklaştığında cığlık atıp kaçmaya çalıştım . Elbisemin arkasından tutup çekmişti beni ama elbisem yırtılmıştı . Hatta sırtım acıktı şuanda olamaz morluklar . " Beren sırtına ne oldu " Miranın sorusuyla kıpkırmızı oldum . Bi el sırtıma dokundu. Yavaşca morlukların üzerinde gezindi parmakları . " Beren bunlar ne böyle . Lann .. Bunları kim yaptı sana Beren " Volkanın bağırışıyla herkes toplanmıştı . Ben yüzümü Volkana çevirdiğimde gözlerinden ateş cıkıyordu . " Volkan oğlum neden bağırıyorsun kıza ne yaptı " Sultan annenin sorusuyla tüm gözler bana bakıyordu .
~C0ny
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BULDUM SENİ ( Artık Benimsin Meleğim )
ChickLitBurada ki herkes ölüme bir adım uzaklıkta . Günlerdir bitmeyen eziyetler hepimizi zorluyordu . Kan kokusu , ağlama sesleri , yalvarışlar , isyanlar , silah sesleri , tehtitler . Ve daha niceleri canım açıyor bunun sebebini kimse bilmiyor . ...