BÖLÜM 2

150 7 3
                                    


" Uyansana ... kime diyorum " kafamdan aşağı bir kova su dökülmüştü . Nefes alış verişim hızlandı. Yavaşça gözlerimi açtım. Her yer kan olmuştu . Yanıma bir kova bıraktı . " Kalk temizle buraları hadi.." Sonra arkasını dönüp gitmişti . Yavaşça oturur pozisyona geldim . Elimi ağzıma götürdüğümde bir tane dişim kalmamıştı hepsini çekmiş . Olamaz ben size ne yaptım . Bana bunu neden yapıyorsunuz . Ağladım saatlerce hıçkırıklarımda boğulurcasına . Yer deki kan lekelerini temizledikten sonra kapıya vurdum . Konuşamıyordum ağzımdan ses çıkmıyordu . " Bittim işin hadi cık yıkan malum bu gün büyük gün gidiyorsun kuş .. hahaah.. " Gülüşlerin en iğrencine sahip bu kadın . Yatakhaneye geldiğimde kızlar oturuyordu hepsi bir şeyle ilgileniyordu . Denizin yanına gittiğimde ona sarıldım oda bana . Biz birbirimizin ailesiydik burada . " İyi misin ? Beren . " cevap veremiyordum . " Ağzına ne oldu senin vicdansızlar kıyamam ya " bana tekrar sarılmıştı . " Hadi gel yıkanalım biz seninle hadi kuzum " beraber banyoların olduğu yere geldik . Suyu açtığında ilk başta irkildiysem de sonra dan alışmıştım " Sırtın çok kötü olmuş Beren " sırtımı liflendikten sonra durulandım üzerimi giyinip yatakhaneye geri gelmiştik. " İYİ Kİ DOĞDUN BEREN " herkes bir anda bağırmıştı . Canlarım ya bir tane kek yapmışlar ortasına da kocaman beyaz bir mum . İmkanlar buna yetti ne yapalım Tek Tek hepsine sarıldım . " Beren kızım gidiyorsun hazırlan " Ayşe teyze buranın en iyisi . İkinci annem sayılır kendisi . Benim fazla eşyam yoktu çantamın içine anılarımı koydum ve herkesle vedalaştım . " Beren abla geleceksin dimi uçan kuşlar geri gelmiyor ama sen gelirsin dimi " Küçük ada bana sarılmış ağlıyordu . Kendimi zorlayarak " Ge-ee-licem " dedim . Onu anlından öpüp Denize sarıldım . " Kuzum cok korkuyorum ya sana bir şey olursa dikkat et kendine " arkamı dönüp kapıdan çıktım . Ayşe teyzeyle müdürün kapısının önüne geldim . İçeri girdiğimde bir adam oturmuş müdürle konuşuyordu " Gel Beren şunları imzala " önüme koyduğu kağıtları okumadan imzaladım ne gerek vardı zaten sonum belli . Oturan adam gülümseyerek beni kolumdan sürüklemeye başladı bir şey demeden peşine takıldım . Vay be bu onun arabası mıymış ne kadar güzel . " Hadi bin " dediğini yapıp arabaya bindim . " Adın Beren miş bende Volkan . Dediklerinden de güzelmişsin sen . " Yüzünde iğrenç sırıtışla bana bakıyordu . " Neden konuşmuyorsun sen " yüzüne iyice fark ettim ve ağzımı açtım . " olamaz bunu sana kim yaptı nasıl yaparlar sen bize lazımsın " Hah bir an bana üzüldü zannetmiştim salak herif " Doktora gitmeliyiz " arabayı ani dönüş yaptırıp hızlandı . Bir saat sonra durdu . " İn hadi " Dediğini yapıp arabadan indim . Bir evin önündeydik . Kolumdan tutup beni evin kapısına yaklaştırdı . Zile bastı ve kapı açıldı . " Hoş geldiniz Volkan bey buyurun " Kapıyı güzel şık giyinimli bir kadın açmıştı . Volkan denen kazulet kafasıyla onayladı bense tebessüm etmiştim içerisi bildiğin hastaneydi yahu . " Canan Hanım nerede " İçeriden kapıyı açan kadar şık bir bayan geldi . " Buradayım Volkan bey " Beni dördüğünde gözleri dolmuştu . " Merhaba canım nasılsın " Volkan bana baktı " O konuşamıyor Canan dişleri yok sebebini sorma ilgilen . Canan denen kadın elimden tutup beni koltuğa yatırdı . "Bak şimdi canım ağzını aç dişlerine bakalım " dediğini yapıp ağzımı açtım . Şok olmuştu yaşlar akıyordu gözlerinden bende ağlıyordum artık " Volkan şuna bakar mısın ? " Volkan gelip ağzıma baktı şaşırmıştı . " Volkan bu nasıl bir caniliktir " volkan sinirlenmişti . " Canım senin diş tellerin mi vardı " . Başımı evet anlamında salladım ağzıma bir şeyler yaptı kaynak falan dedi ama ben anlamadım ." Evet canım bak bu yaptığım dişler sahte eskisi gibi ama tamam mı ilaçları kullan damakların yaralanmış o nedenle yemek konusunda dikkat et sıvı tüket yeterli " Tebessüm ettim " Teş—ekkü-rl-er " bana sarılmıştı bu kadında ne vardı böyle bana sarılıyordu . " Volkan baksana ne kadar güzel bir kız " Volkan bana bakarken gülüyordu " Gerçekten de güzel " İşleri hallettikten sonra arabaya bindik ve yine yollardaydık . " Aç mısın ? " Bu adam kimdi . " Evet " gülümseyip eline telefonunu aldı . " Eve geliyoruz yemek hazırlayın misafirimiz var " Kim sin sen neden bu kadar iyisin " Seni bu halde eve getiremem üzerine bir şeyler alalım önce " bir mağazanın önüne geldik ve arabayı durdurmuştu " Hadi in " arabadan inip onu takip ettim . Burada renk renk kıyafetler vardı ışıl ışıldı her yer . " Beren bak bu nasıl " Elinde zarif bir o kadar da şık toz pembe bir elbise tutuyordu . " çok güzel " gülümseyip elbiseyi kollarıma bıraktı " Ben sizi kabine getireyim " Benim yaşlarımda sarışın bir kız beni kabine getirdi . Elbiseyi giydiğimde çok güzel olduğumu ilk kez fark ettim . Bir anda perde açıldı . Kaşlarımı çatmış volkana bakıyordum . O da bana " Çok güzel olmuşsun " elindekilere baktığımda iç çamaşırı , pijama vb şeyler vardı. " Bunları da alıyoruz bedenine oluyorlar baktım ben " başımı sallayıp kabinden çıktım . Kasaya geldiğimizde kızların konuşmasını duydum . " Koskoça Volkan bey bu sünepeyle ne yapıyor acaba " Diğeri " Öyle deme güzel kız maaşallah " saol ya iltifat edin gömün beni Volkanda duymuştu . Parayı ödedikten sonra cebinden bir tomar para çıkarıp masaya koydu şu iki boş boğazı işten atıyorum buda tazminat . Vay be zenginliğe gel . Yine uzun bir yolculuktan sonra kocaman bir evin önüne gelmiştik bu ev bizim yurt kadardı yahu . 

BULDUM SENİ ( Artık Benimsin Meleğim )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin