Bölüm 11

45 1 0
                                    


" Abi galiba uyanıyor " . Miranın sesini duyunca gözlerimi tamamen actım . " Meleğim iyi misin ? " Volkan elimi avuçlarının arasına aldı . " Volkan bacaklarımı hissetmiyorum " . Gercekten bacaklarımı oynatamıyorum . Kıpırdayamıyorum . " Meleğim yorgunsun ondandır birazdan doktor gelir ." . Bİr kac dakika sonra doktor geldi . " Beren hanım iyi misiniz ? " . Konuşacak halim bile yoktu. " Bacaklarımı hissetmiyorum " . Bacaklarıma bazı aletlerle bir kac kez vurdu hafiften hisetmiştim canımın acıdığını . " Beren hanım bu sizin yorgun olmanızdan kaynaklanıyor . Bu gün eve gide bilirsiniz . Doktor Elif hanım sizi kontrole sık sık gelecek . " Volkan doktora teşekkür edip odadan çıktılar . Mira da beni tekerlekli sandalyeye oturttu .

VOLKANIN AĞZINDAN

" Doktor bey , Berene şimdi ne olacak ?" İcimdeki korkunun tarifi yoktu . " Volkan bey sürekli kontrol altında tutulması gerek . Ona yeni den hayat verin daha önce konuşmuştuk . İzninizle benim bakmam gereken hastalar var ". Doktor arkasını dönüp gitmişti. Bense olduğum yerde donup kaldım. Benim meleğime neden bunları yaptılar . Allah var . Bu günlerde gececek . Kızların yanına gittiğimde Beren oturmuş masum masum bana bakıyordu . Ne kadar saf ve güzelsin sen . Mira cantasını almış bende Bereni mi sürmeye başladım . Araba ya bindiğimizde hepimiz sessizdik . Ucağa Üç saat kalmıştı . Evin önüne geldiğimizde bizimkiler kapının önünde bekliyordu . " Beren yavrum ne oldu sana kuzum " . Annem Berene sarılmış saclarından öpüyordu . Meral yengemde Berene yardım edip onu eve soktular . Annem varken Berene dokunamıyordum . Dinen uygun olmadığı icin bana kızıyordu . " Volkan oğlum kapıda mı kalaçaksın gelsene " . Nazoşumun sesiyle derin düşüncelerden cıktım . Eve girdiğimde Berenin odasındaydılar . " Anne bizi yalnız bırakırmısınız lütfen " . Annem normalde kızarken bu gün bir şey demeden odadan cıktı . Peşine yengem ve Mirada . Beren hiç konuşmadan bana bakıyordu . Yavaşca gidip yatağının kenarına oturdum . Elini avuclarımın içine aldım yine oynamaya başladım . " Berenim sen hastasın iyileşmen lazım . Ben gittik ten sonra iyileşmek icin cabala tamammı . Okulu da bitir ben arada geliceğim zaten sen hiç merak etme " . Beren hiç cevap vermeden sadece ellerimize bakıyordu . Gözlerinden yaşlar süzülmeye başladı . Elimi uzatıp yaşlarını sildim " Ağlama sakın ağlama Beren nolursun " . Ona sarıldım sacların dan öptüm . " Beren küçükken de böyle kokardın sen . Cok güzelsin . Seni seviyorum bunu unutma . Hoşça kal Meleğim " . Beren yine sessiz kalmıştı . Kapıyı açtığımda bir kez daha ona baktım . Seni çok özleyeceğim meleğim . Odadan çıktığımda annemler kapının önünde bana bakıyordu . Onlara sarıldıktan sonra merdivenlerden inmeye başladım . Ama Berenin bağırışları beni olduğum yere sabitledi . "Neden .... Ben kimi sevsem neden gidiyor... " Devamını duyamamıştım . Annemler onu sakinleştiriyorlardı . Hiç durmadan . Merdivenlerden inip bavulumu aldım . Dışarı çıktığım da abim ve babam da gelmişti . " Oğlum gidiyorsun yani Gel bi sarılayım aslanıma " Babama sarıldıktan sonra ağabime de sarıldım . "Berene iyi bak ağabi o sana emanet ". Annemleri bir yere getirmekle görevli olan Remzi ağabinin arabasına bindim . Yol boyunca sevsiğimi düşündüm . Döndüğüm de o iyileşmiş olacaktı bundan eminim . Havaalanına geldiğimiz de bölümlere doğru ilerledim bavulumu bıraktıktan sonra uçağa binmek için başka bir bölüme gittim . Uçaktaydım anons sesleri hatırlatmalar . Her şey bir anda oluyordu . Ucak kalkışa gectiğinde camdan dışarıyı izlemeye başladım . o Bulutlara Berenimi bıraktım ..........

BULDUM SENİ ( Artık Benimsin Meleğim )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin