BÖLÜM 5

97 4 2
                                    


" Beren uyan hadi bak annem bizi çağırıyor " . Gözlerimi açtığımda Volkana bir kez daha sarıldım . Nasılda büyümüş . Çok yakışıklı olmuş . " Volkan bırakma beni hiç tamam mı " . Yüzünün her noktasını öptüm . " Ben seni ölürüm yine de bırakmam Berenim merak etme " . Daha sonra eve geri geldik . Tüm aile oturmuş çay içiyorlardı . Sultan anneyi görünçe hatırladım bize kek yapardı . " Gel kızım oturun bakıyım karşıma " Fırat babanın dediğini yapıp karşısına oturduk . " Bak kızım önündeki telefon sesin bilgisayar , kredi kartları , kimlik ve okul için gereken evraklar " çok sevinmiştim gerçekten onlar benim miydi . "Teşekkür ederim baba " . Fırat babanın gözlerinin içi gülüyordu sanki . " Beren bir yere gidiçeğin zaman Mirayla yada ağabilerin ile gidiçeksin . Okula şöfer getiriçek sizi . Her yemek saatinde maada olaçaksın . Üslubuna göre giyineçeksin , ailemize kötü söz getirmessin biliyorum kızım o konuda ana güvenim tam " . Bu adamın kurallarına tabiki uyaçağım . Bunların hiç biri zor değildi . " Tama baba dediklerine dikkat edeceğim " . Çaylarımızı içip odalarımıza gitmiştik . Yatmak üzereyken Mira gelmişti . " Kardeşim hadi kız kıza muhabbet edelim " . Dediğine gülüp elimle gel işareti yaptım . Kapıyı açtığında içeri Volkan , Meral yengem ve Ahmet ağabi girdi . " Kız kıza değilde kardeş kardeşe konuşalım bençe biz " Ahmet ağabinin bu sözüne hepimiz gülmüştük . Volkan sandalyeme yayıldı ,yengem yatağıma , Ahmet ağabi yatağımın karşısındaki koltuğa , Mira ve bende yere oturduk . " Eee gençler anlatın bakıyım . Beren kız sen hiç aşık oldun mu " Meral yengenin bu sorusu beni utandırtmıştı doğrusu . Bakışlarım Volkana kaydığında Volkan sanki ağzımdan çıkaçak kelimeyi bekliyordu . " Oldum yenge " Bu soru karşısında hepsi beni dinliyordu " Nasıl biri Yakışıklımı, Nereli adı ne , nerede tanıştınız " Miranın sorularında boğulmuştum . " Şey.. onu uzun zamandır görmemiştim . Yeni gördüm , ama kendisi çok yakışıklı set bakışlı sesi huzur diyebilirim " . Sözlerim herkesi etkiledi galiba bu sessizliği Volkan bozdu . " Kim lan o herif ben niye bilmiyorum " . Hepimiz Volkana bakıyorduk . "Ağabim kıskanmaya da başlamış aşk doğuyor galiba " Bunun üzerine üçüde gülmeye başladı Volkan ve ben birbirimize bakıyorduk . "Sana Volkanım sadece sana " . Bu lafım üzerine utanmıştım. " Bende sana Beren " sonra yanıma gelip oturdu . Ahmet ağabi şaşkın şaşkın bana bakıyordu. " Volkan kardeşim ben senin gibi seven adam görmedim ya . Beren bu varya her gün seni görmek için uyandı geçeleri ağlardı ben Bereni özledim diye " . Volkan kızarmıştı kıyamam ya bide utanırmış . " ağabi ayıp oluyor ama ya " Volkanım ya kıyamam kuzuma " Ahmet utandırma çocukları sende bensiz pek farklı değildin yani " Bakışlarımız Meral yengeye döndüğünde sırıtıyordu . Bu kadın çok tatlı ya . " Meral çocukların yanında konuşmayalım " . Vay ağabeyimizin sakladıkları var . " Hadi yenge anlatsana " Ben isteyinçe daha fazla dayanamayıp başladı . " Biz üniversitedeyiz şimdi ben kız yurdun da kalıyorum . Ahmetle sevgili olduğumuz ilk aylar çanım içim aylarımız . İşte bu beni çok özlemiş . Annesinin kıyafetlerini giyip yurda gelmiş . Geçe ben uyuyordum kapı açıldı bir anda biri yatağıma girdi noluyor ya dedim bastım çığlığı . kızlar kaktı geldi . Meğer Ahmet miş de Ayşe olmuş makyaj yapmış saçlar falan çok değişik olmuştu o geçe yurttan dayak yiyip atıldı " . Biz kahkahalarla gülerken Ahmet ağabi konuştu . " Ben yurttan dayak yiyip atıldım . Üstüne arkadaşlarım beni beklemeyip gitmişler bende yürümeye başladım . Bir tane araba yaklaştı içinde adamlar bana Fıstık gidiçeğin yere bırakalım mı falan diyolar . Bende döndüm onlara hepsi bağırıyo karının bıyıkları var diye anlamadım ki sonuçta bıyık bu hepimizde ortak problem " . Yengem yastığı alıp kafasına fırlattı ay Ahmet ağabiyi hayal bile edemiyorum . " Ya bu Ahmet çok ayıp hayatım " . Yengem kibarlıktan öleçek . " EE Beren sen anlat yok mu olayların falan acı tatlı " düşündüm de hiç bir olay yoktu sadece dayak yediğim zamanlar vardı . " Yok abla nerden olsun kılasik yetimhaneydi işte bizim ki " Volkanın sorusuyla hepsi bana bakmıştı . " Peki ağzını , sırtını neden bu hale getirdiler " . Her şeyi anlatsam mı . " Bizim yetimhanede yaramazlık yapanları karanlık oda dediğimiz yere koyarlardı . Camsız farelerin ve böçeklerin olduğu bir yer . Orada beklerdik onra görevli gelir sırtını dön derdi " . Konuşurken buğazım kuruyordu yutkunamıyordum . Yaşlarım gözlerimden yavaş yavaş düşüyordu . " Biz de dediğini yapar sırtımızı dönerdik . Bana ilk vuruşunda anneme ikinçisinde babama üçünçüsünde hepsine isyan ederdim ". Hepinin gözleri dolmuştu bakışlarımı Volkan nın avucundaki elime cevirdim . " O günde yalandan dişlerime tel taktılar bende itiraz ettim . Oda ceza olarak önçe dövdü sonra da dişlerimi tek tek söktü ". hepsi ağlıyordu bana acıyorlardı . " Bana sakın açımayın nolur izniniz olursa uyumak istiyorum . Volkan yanımda kalırmısın " . Bu isteğim üzerine Ahmet ağabi bize baktı . " Volkan sabah erkenden odana geç annem görürse yanlış anlar ". Volkan başıyla onayladıktan sonra kapıyı kilitledi . " Hadi prensesim sen uyu ama ben namazımı kılayım malum " namaz mı kılıyordu benim yarim . Çekmeceleri karıştırıp bir seçcade cıkardı . Yere serdi ve tekbir alıp namaza başladı . Ellerini açıp duasını etti . Sonrada bana bakıp gülümsedi ben bu adamı çok seviyorum . " Hadi uyu sen yarim bende koltukta yatıçam . Uygun olmaz aynı yatakta yatmamız " . Düşünçeli bir de . " Tamam canım " canım mı dedim ben . Ay kızardım yine . O koltuğa oturup bana baktı bende ona yavaşca gözlerim kapandı .

BULDUM SENİ ( Artık Benimsin Meleğim )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin