BÖLÜM 6

67 3 0
                                    


Uyandığım da Volkan yoktu . Gitmişti üzerimi giyinip odadan çıktım . Yağmur ağlıyordu odasına baktığımda uyanmış . Yatağından inmeye çalışıyordu . " Gel buraya küçük kız ne kadar tatlısın sen " onu kuçağıma aldığım da ağlamayı çoktan bırakmıştı . " Eline de yakıştı " Sesin sahibine döndüğüm de Meral yenge bize bakıyordu . " Yakıştımı gerçekten ? " . Yağmuru öpüp ona sıkıça sarıldım . " Yakıştı inşallah senin de olur . " Yenge sen hamilesin ya kaç aylık seninki " Yağmuru kuçağımdan alıp üzerini çıkarmaya başladı . " 7 aylık cinsiyeti kız bunun adını da Su koymaya karar verdik " Gülümsüyordu bende ona karşılık gülümsedim " Hadi kahvaltıya inelim babam bekletmeyi sevmez " . Dediğini yapıp alt kata indik kahvaltıyı bahçede yapıyorlarmış . Bahçeye çıktığımız da Volkanla göz göze geldik . " Günaydın sevgili ailem " diyip Sultan annenin yanağından öptüm oda beni öpmüştü . " Bak sen Beren hanım pabuçum dama atılıyor hayırdır anne . " Miranın kıskanclık krizi mi ne tuttu açaba . " Aa Mira kırılıyorum ya annemi öpemezmiyim gel senide öpeyim " . Mira yı da sulu sulu öpmüştüm . Kahvaltı bittikten sonra Mira ve ben masayı topladık . Fırat baba ve Ahmet ağabi işe gideçeklerdi . " Kızım Volkan bu gün eni okula getirsin ilk gün bu gün . Oğlum sende biletini al bak devamsızlığın coğalıyor " Volkandamı okuyordu . " Tamam baba " Onları yolçu ettikten sonra ben hazırlanmak için odama çıktım ve tabiki Mira da benimle geldi . " Beren bence bu elbieyi giy çok güzel " dediğini yapıp mevsimlik cicekli elbiseyi giydim . Sacımı ve sade makyajımı da Mira yapmıştı . Alt kata indiğimizde .Volkan beni gördü ağzı açık kalmıştı . Salyaların akıyor Volkan bey " Çok güzelsin Beren . Hadi cıkalım biz " evden cıktığımızda arabasına bindik . " Beren , Canan aradı kontrole gidiçez unutma " . Doğru ya akşamdan beri bir şey yiyememiştim dişlerimden dolayı bir corba içmiştim sabahta portakal suyu . " Tamam canım " bana gülümseyerek baktı sonra ürmeye başladı . Okulun önüne geldiğimizde arabadan indik . Burası çok büyüktü her yerde öğrençiler vardı . " Gel bakalım işlerimizi halledelim " . Kayıt işlerini fırat baba yaptığı için cok fazla bir şey yapmadık . Cıkışa doğru ilerlerken bir tane kız önümüzü kesti . " Volkan hayırsız , hani beni arıycaktığğnnn " . Bu kızlar neden ağzını yayarak konuşuyor ya . "SEn hayırdır kızım . Volkan la ne alaka " bu çıkışım pek iyi olmadı galiba . " Neşe kızım bitti ya seninle bizim alakamız yok anlıyomusun bitti " . Ne diyonuz ya sizin aranızda bişimi oldu . Of ne zannediyordum ki ben Volkan onça sene benimi bekleyeçekti . " Senden nefret ediyorum Volkan pisliğin tekisin sen ya " . Çokmu ağır oldu yokya normal bençe sinirle çıkışa doğru koştum . Dışarı çıktığımda nefes alış verişim hızlanmıştı .Etraf dönüyordu , gözlerimin önü kararıyordu . Ve yavaşça gözlerim kapandı bedenim boşluğa düştü .....

BULDUM SENİ ( Artık Benimsin Meleğim )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin