Volkan sırtımı onların görebileçeği şekilde çevirdi . " Anne baksana benim prensesime ne yapmışlar " prensesim mi ? noluyoruz ya . " Aman Allahım kızım ne yapmışlar sana böyle " Bana sıkıça sarılmıştı Sultan annem . " Volkan ayıp oğlum cıkın dışarı Ahmet Yağmuru al aşşağı in şu deliyide götür " Deli dediği volkandı galiba . Brni hemen Volkanın odasının karşısındaki odaya soktular . Bu oda Her genç kızın hayallerinde istediği odaydı . " Yengeçiğim bunu sana kim yaptı " Meral yengenin sorusuna nasıl çevap vereçektim ki ben . " Şey ... Yurtta yaptılar " . Sultan annenin gözleri dahada büyümüştü . " Kıyamam yavrum benim artık güvendesin bir tanem " aklıma Ada gelmişti . Deniz de oradaydı onlarada aynıları yapılıyordur kesin . " Sultan anne ben güvende olsam bile Ada , Deniz onlar da orada anne onlarıda öldüreçekler " Miranın bakışları korkmuş olduğunu belli ediyordu . " Kızım üzülme sen yıkan rahatla bakıyım sonra yemeğe hadi " Meral yengeyle odadan cıkmışlardı . Mirada dolaba ilerleyip kapağını açtı vay be dolap doluydu ne kadar da güzel . " Hadi önçe duş alalım " Banyoya girdiğimizde kozmetik ürünleri aynanın önünde düzülüyordu . " Gir küvetin içine yıkan ben odandayım hadi " dediğini yapıp yıkandım havluma sarılıp dışarı cıktığımda yatağımda Volkan oturmuş Mira ona bir şeyler anlatıyordu. " Yıkandın mı gel bunları giyin " Volkan beni böyle gördüğünde çok utanmıştım . Dediğini yapıp yatağın üzerindeki kıyafetleri elime aldım. Sırtımı döndüğümde Volkan bana sarılmıştı . Kulağıma fısıldadı " Seni cok aradım meleğim sonunda buldum ve bunu sana yapanlar açı cekeçek " benden ayrılıp odadan dışarı çıktı . Üzerimi giydiğimde çok güzel olmuştum . üzerimde beyaz kısa bir elbise ayağımda pembe konvers saçlarım yandan dağınık örgülü ve hafif makyaj . Bunları Mira yapmıştı bana benim gibi oda giyinmişti . Aşşağı indiğimizde tüm aile masanın başında toplanmıştı . Ben de Miranın gösterdiği yere Volkanın karşısına oturdum . " Evet artık hepimiz birlikteyiz . Beren kızım okullar acılıyor . Üniversiteye gidicekmisin yada istediğin bir bölüm varmı ". Bu soruyu bana mı sormuştu . " Fırat baba , beni evinize aldınız ama okul konusunu kabul edemem ben çalışsam olmaz mı " . Fırat baba bir anda ciddiye büründü . " Kızım benim lafımın ikiletmesini sevmem . Bana bölümünü söyle ayarlayayım " Tüm gözler bana bakıyordu. " Ben hep savçı olmak istemişimdir . Yani babam savçı annem avukattı bende onların yolundan gitmek istiyorum " . Bu dediklerime karşılık Volkan sinirlenmişti ne dedim ki ben . " Güzel fikir ben de şirketim de çalıştırıçak bir avukata ihitiyaçım var diyordum . okulun bitinçe şirketim de çalışırsın " . Bu aile tam bir melek ya . Yemeğimizi yedik masadan kalktık. Mira telefonundan sevgilisinin fotoğraflarını gösteriyordu . Ahmet ağabeyle Fırat baba çalışma odalarına gitmişti . Yengem ve annem de mutfaktaydılar . Volkan karşımızda oturmuş bizi izliyordu . " Beren hadi kalk ". Nereye ya " Nereye biz mirayla oturuyoruz işte " Mira üzgün bakışlarını yapmış bize bakıyordu . " Gel süpriz hadi " . Dediğini yapıp peşinden gittim . Bahçeye cıktık biraz yürüdük ve ağaçtan bir evin önüne geldik . " Hadi çık " ya ama ben korkarım . " Volkan ben çıkamam ki korkarım " kahkaha atmıştı . " hadi korkma tut elim " Zaten elimizi sürekli tutuyoruz "Tamam " Merdiven den çıktığımızda korkmamıştım . İçeriye girdiğimizde duvarlarda resimler vardı . Bunlar benim çocukluk resimlerime çok benziyordu . " Volkan bu kız kim " Volkan şaşırmıştı " Sensin , bunların hepi sensin prensesim " Ben neden hatırlamıyorum ki o zaman . Bana neden prensesim diyor ki . " Volkan bana anlatırmısın artık " . Elimden tutup " otur anlatayım " dediğini yapıp yere oturdum oda karşıma ellerimi tutuyordu . " Bak biz sekiz yaşındaydık ve biz sekiz yaşına kadar beraberdik . Sonra senin baban ve benim babam anlaşamadı . Baban bizim şirkete zarar vermiş . Garip tipli kişilere bulaşmışlar Beren . Annende seni öldürmesinler diye yetimhaneye bırakmış . Daha sonrada baban ile birlikte yurt dışına kaçmışlar . Şimdi ne durum dalar pek bilmiyorum . Ama durumları çok iyi baban ünlü Bi Savcı annense cok iyi bir avukatmış . Ben her yerde seni aradım ama bulamadım prensesim hiç bir yerde yoktun . Sonra sizin yurtta ki kızlar satıyorlarmış . Arkadaşlarım sizin yurttan kız alıyorlardı bende kokuyla sizin yurtta sordum soruşturdum ve seni buldum " . Duyduklarım doğrumuydu Volkan ağabi diyip ğeşinde koştuğum Volkanım karşım damıydı . Gözlerimden yaşlar bir bir düşüyordu . " Volkan benim Volkanım " boynuna nasıl sarıldım ne kadar süredir öyle kaldık bilmiyorum . Ben ağladım sonrada uyumuşum zaten .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BULDUM SENİ ( Artık Benimsin Meleğim )
ChickLitBurada ki herkes ölüme bir adım uzaklıkta . Günlerdir bitmeyen eziyetler hepimizi zorluyordu . Kan kokusu , ağlama sesleri , yalvarışlar , isyanlar , silah sesleri , tehtitler . Ve daha niceleri canım açıyor bunun sebebini kimse bilmiyor . ...