Bölüm 8

45 1 0
                                    


Sultan anne benimle çok iyi ilgilenmişti . " Anne ben uyusam olur mu ?" Bu sorum üzerini Mira elimden tutup beni kaldırdı . " Git uyu dinlen kızım sen hadi annecim , Mira ablan dinlensin kızım hadş odasına götür onu " . Mira gülümseyip merdivenlerden cıktık. Volkanın odasının önünden gecerken icim kıpır kıpır olmuştu . Odama girdiğimizde kendimi yatağa attım . " Beren konuş" anlamadım . " Ne konuşayım Mira " yatağımın ucuna oturdu ve saclarını cözmeye başladı . " Beren okulda ne oldu ki sen bayıldın yahu anlat abim bana kızdı dışarı cıktı bir anda bayıldı dedi neden kızdın " . Doğru kızmıştım olanları ayrıntısıyla Mira ya anlattım . " Vay be bu benim abim seni gercekten cok seviyor " . Gercekten öylemiydi . " Mira beni yalnız bırakır mısın ? uyumak istiyorum " Bana yaklaşıp sarıldı bende ona sarıldım . " Uyu bir tanem dinlen yemek saatinde seni cağırırım ben " başımla onaylayıp yatağımda rahat bir pozisyona geldim . Gözlerimi kapatıp dünyayla olan bağımı kestim .

3 saat sonra ,

" Hadi Beren babam kızmaya başladı uyan artık " . Mira beni cekiştiriyordu . Kalktığımda elimi yüzümü yıkadım kendime gelmiştim , ama aynadaki görüntüm berbattı . Rimelim akmış rujum yüzüme dağılmış . Yüzümü temizleyip dolabımdan kıyafet secmeye başladım . Siyah yırtık bir pantalon giydim . Üzerine beyaz salaş bir gömlek giydim . Saçlarımıda klasik ev topuzu yapmıştım . Odadan cıkıp merdivenlerden indim tüm aile masanın başımnda toplanmıştı . " Geçmiş olsun kızım . Şimdi iyi misin ? " Fırat babanın sorusuna tebessüm edip " Saol baba iyiyim " Dedim ve masaya oturdum yine önüme corba koymuşlardı . Dİşlerim yüzünden düzgün yemek yiyemiyordum . Yemekten sonra hepimiz oturmuş cay iciyorduk . " Kızım haftaya okulun başlıyor . Sıkı bir şekilde calış ki Ahmet abin gibi uzatmaları oynamayasın " Hepimiz gülmüştük . " Ya baba ben kalmadım hocalar bana takmıştı kafayı gecirmiyorlardı beni " Ahmet ağabi kendini savunmaya gecmişti bile . " Volkan oğlum biletini aldım cumartesi günü gidiyorsun akşam dokuz da" . Ne Volkan gidiyormuydu . " Baba biraz daha kalsaydım acelesi yoktu " . Ah be Volkanım ayrılıcakmıydık biz şimdi. " Oğlum bak devamsızlığın artmış git de şu bölümü bitir . Hadi ben uyumaya gidiyorum . İyi geceler size . Mira kızım namazlarını kılıyorun dimi ? . Beren kızım sende kılıyorsun dur inşallah " . Adam haklıydı bu evdeki herkes namaz kılıyordu . " Babacığım kılıyorum ben merak etme sen hadi iyi uykular sana " . Oh be Mira kurtarıcımsın valla . Fırat baba merdivenlerden cıkmaya başlamıştı . " Eh hadi çocuklar bende yatıyorum " . Sultan annemde gitmişti . " Gencler malum ben iki canlıyım çok yorgunum yatıyorum . Hadi Ahmet gel " Meral yenge ile Ahmet abi de kalkmıştı . Bakışlarımız ücümüzün arasında mekik dokuyordu . " Ben de yatayım yarın arkadaşlara sözüm var " . Mira da kalkıp merdivenlere yönelmişti . " Baş başa kaldık bizde mi uyusak ? " Volkan tam karşıma oturup bana bakmaya devam etti . " Beren ben gidince o okulda erkeklerle konuşmak yok tamam mı ? " Ne sanıyorun sen beni işim gücüm bitti . Erkeklerle konuşucam " Sacmalama Volkan ya " Ya sen bana Mavi gözlerin le bakıyorsun ya bana bir şeyler oluyor . " Beren ben gelebildiğim zaman gelicem merak etme tamam mı " Ay etmem ya kıskanclıktan ölmessem etmem herhalde . Yakışıklı adam yahu uzaklara gidicek . Kaparlarsa seni ben ne yaparım şimdi . " Volkan uyusak mı ? " Ayağa kalkıp tam yanımda durdu . " Sen hep böyle kacar mısın ? " Bir şey söyleyemiyordum . Yutkunduğum da boğazım acıyordu . Volkan cevap vermiyeceğimi anlayınca arkasını dönüp gitti. Ne kadar süre orada oturdum bilmiyorum . Omuzuma bi el dokununca irkildim " Korkma yengecim . İyi misin sen " Ah be yenge canım acıyor . " Yenge konuşalım mı ? " yanıma oturup elimi tuttu " Bir tanem her zama konuşa biliriz " elimin üzerindeki eline baktım . " Sana güvene bilirmiyim ? Birine güvenmeye çok ihtiyacım var yenge " Gözümden bir damla yaş elinin üzerine düşmüştü bu onu rahatsız etmedi . " Anlat yengeciğim icini dök ". derin nefes alıp konuşmaya başladım . " Canım acıyor abla . Kalbimde bir ağrı var . İçim yanıyor . Bağırmak istiyorum sesim cıkmıyor . Cıkıyor belki ama kimse duymuyor . Ya tam şuramda bir acı var tarifi yok abla . Hiç bir dilde tarifi yok . Yurtta kaldığım her gün isyan ettim ben anneme babama herkese küfrettim . Neden abla benim neden sizin gibi bir ailem yok . Ben her gün o cehennemde acı cektim dayak yedim delirdim ben . yıllar sonra sevdiğim insanı buldum ama o gidiyor abla ben ona gitme kal diyemiyorum " . Susmuştum bir anda icimi boşaltmıştım . Kırılma sesiyle ikimizde korkmuştuk sese baktığımızda Volkan karşımız da duruyordu .


BULDUM SENİ ( Artık Benimsin Meleğim )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin