Bölüm 10

38 1 0
                                    


Uyandığım da evde bir hareketlilik vardı . Dolabım dan pembe sade ama bir o kadar spor görünen bir elbise aldım . Giydiğimde aynadaki görüntüme baktım . Ne kadar deyişmişim ben sırtıma bakmaya calıştığım da morlukların hafiften gittiğini gördüm . canımı cok yakmışlardı . Dişlerimin acısı yavaş yavaş dinmişti . Sacımı toplayıp yüzüme renk versin diye hafif makyaj yaptım . Merdivenlerden indiğimde kapının kenarında bir bavul vardı . Bahceye cıktığım da herke masanın etrafında oturmuş kahvaltı yapıyorlardı. " Günaydın . Afiyet olsun " Hepsi saol demişti ama ben Volkana bakıyordum . Gidiyormuydu gercekten . Yerime gecip oturduğum da cay yerine yine portakal suyu koymuşlardı . Ağzımdaki yaralar yüzünden sıcak veya soğuk hiç birşey yiyip icemiyordum . " Volkan oğlum bu akşam gidiyorsun . Gitmeden önce kızları dışarı cıkarıp gezdir". Fırat babam yine sesizliği bozmuştu . " Tamam baba " . Herkesin yüzü asıktı . Anlaşılan kimse Volkanın gitmesini istemiyordu . " Kızlar yediyseniz hadi cıkalım işlerim var " . Ben fazla bir şey yememiştim . Masadan kalkıp Mira ile birlikte odalarımıza cıktık . Elbisemin üzerine kot ceketimi giydim . Telefonumu ve cantamı alıp odadan cıktım . Mira da benim gibi giyinmişti bu kız gercekten cok güzeldi . " Hazırsanız cıkalım " . Volkanı başımla onaylayıp evden cıktık . Yolo boyunca hiç kimse konuşmadı . " Nereye gitmek istersiniz ? " Volkan2ın sorusuyla ikimizde kendimize irkildik . " Abi ben bilmem Berene sor . O nereyi isterse oraya gidelim ". oh Berene sormuş ben ne biliyim yahu . " Beren nereye gidelim ? ". Ne diyeceğim ben şimdi . "Lunfarka gidebilirmiyiz . Hiç gitmedim de merak ediyorum ". OF Beren af olduğunu neden bu kadar belli ediyorsun ki . " Tamam o zaman " . Volkan hızını biraz daha arttırdı . Kısa bir üre onra araba durdu . " Hadi inin " Dediğini yapıp arabadan indik . Burası vazla kalabalık değildi . Etrafta koşuşturan minik çocuklar vardı sadece . " Eee kızlar ne yapıyoruz ". Mira ağabisine sarılıp . " Ağabi carpışan arabaya binelim ne olur.. " Bu kız hiç büyümemiş yahu . " Hadi gel binelim . Çarpışan arabaların olduğu yere gittiğimizde Mira pembe bir arabaya bindi . Ben de beni yansıtan kırmızı renkte bir arabay bindim . Volkan da mavi olanı secmişti. Şarkı calmaya başladığın da arabalarda harekete geçmişti . Bu iş baya eğlenceliydi . Nasıl kullanıldığını bilmediğim için Mira ve Volkanın bana carpmalarına mağaruz kaldım . şarkı bittiğinde biz de durmuştuk . Arabalardan inip alandan dışarı çıktık . " Nasıldı Beren beğendin mi ? " Cok güzeldi . " Beğendim çok güzeldi " . Gondol ve adını bilmediğim bir çok şeye bindik . " Volkan dönme dolaba bine bilirmiyiz ? " Masumca Volkana baktım . " Tabiki hadi gel " . Beni oturtturup bir onrakinede Mirayı bindirdi . Kendiside yanıma geldi . Harekete gectiğinde korkmuştum . Üstte cıktığında durmuştuk . " Beren mutlumusun " Volkanın gözleri dolmuştu sanki . " Mutluyum hemde çok beni oradan kurtardın ya mutluluğumun tarifi yok . Teşekkür ederim Volkan " Yanağını öpmüştüm ilk kez onu ben öpmüştüm gerci o da hep anlımdan öperdi . Ne kadar orada kaldık bilmiyorum ama bir çok şey konuştuk . İndiğimizde miğdem bulanmıştı . Gözlerim kapanıyordu . Etrafımdaki her şey yer değiştiriyordu sanki . Bir anlık destek ile Volkanın kolunu tuttum . " Beren iyi misin ? " Değilim Volkan iyi değilim . Kendimi tekrar o boşluğun içine bıraktım ........


BULDUM SENİ ( Artık Benimsin Meleğim )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin