Jak přijít o nos za pár vteřin 1/2

364 25 5
                                    


Nico:

Je to jako cestovat stíny, jen bez stínu, ne? Tak proč z toho mám tak blbý pocit? Možná to bude tím, že se chystám napálit si to plnou rychlostí do zdi. Už jsem vám někdy říkal, jak miluju svůj nos? Ne...vážně! Je to jedna z věcí, co jsem podědil po mámě a nerad bych o něj přišel jen kvůli tomu, že udělám tu samou kravinu jako Lord Blbomord.

,,Nico tak běžíš?!"vyrušil mě z přemýšlení Annabethin hlas.

,,Hele Nico! Nech projít nejdřív nás dospělý!" zakřičel na mě Leo. ,,Já ti dám dospělí!"zavrčel jsem a rozběhl jsem se.

K mé úlevě jsem se ocitl na nádraží, které bylo jako z filmu pro pamětníky.

,,Páni!"vydechla za mnou okouzleně Hazel. Páni...tak by se tohle místo dalo popsat jedním slovem. ,,A to jste ještě neviděli Bradavice,"usmála se Hermiona. Její úsměv se ještě více roztáhl, když za mnou cosi-nebo kohosi-zahlédla. Její ruka vystřelila do vzduchu rychlostí světla a už si to se zařváním ,,Harry, Ronne" rázovala pryč , a nám nezbilo nic jiného, než se vydat za ní.

Prorvali jsme se davem mladých kouzelnických studentů, kteří se loučili se svými rodiči, a došli jsme až k zrzavému klukovi s pusou narvanou bagetou a brýlatému klukovi, ktrý by klidně mohl být Percyho bratrem. Když už mluvíme o Percym...

,,Hele lidi...neříkal Percy, že s náma nejede?"zeptal jsem se. ,,Jo! Prý nehodlá trávit čas s Leem v době, kdy může při hodině angličtiny flirtovat s paní Dodsovou,"zasmál se Jason. ,,Tak kdo si potom támhle povídá s blondýnkou hladící lasičku sedíc na modrých zavazadlech?" Všichni přítomní polobohové-a poločarodějka-vykulili oči a prudce se otočili.

Tamtadadá! :D A jsem tu zase s další kapitolkou :D Rozhodla jsem se jí rozdělit na části, jelikož jsem ztratila papír, na který jsem si kapitolku psala, takže to nemam jak dodělat a nechci vás zdržovat mým přemýšlením nad tím, jak to napsat xD


Top Secret (ff PJ & HP) ~POZASTAVENO~Kde žijí příběhy. Začni objevovat