Percy:
,,Takže...to je ono?"zeptal se Leo a zkoumal dům, před kterým jsme stáli. ,,Pokud nám dal Grover správnou adresu, tak ano,"odpověděl jsem mu a sáhl jsem si do kapsy pro složený papír. ,,Super! Nech to na mě!"usmál se Leo a vydal se ke vchodovým dveřím. Přestal jsem si ho všímat a papír jsem rozložil. Znovu jsem projel údaje, které na něm byli napsané a přesvědčil jsem se tak, že jsme na správné adrese. ,,Crr....Crrr...Crr....Crr...CRRRRRRRRRRRR!"
ozvalo se od domu těsně před tím, než kolem mě prosvištěl rozesmátý Leo. Prosím...řekněte, že neudělal, to co si myslím, že udělal.
Vchodové dveře se prudce otevřely a na jejich prahu se objevila naštvaná dívka. Nervózně jsem se uchechtl a chystal jsem se na nenápadný útěk. K mé smůle mě však dívčiny oči vyhledaly dřív, než jsem stihl jakkoliv zareagovat. ,,Jsi magor nebo co?!"vyjela po mě a já jsem si v duchu nafackoval za mé rozhodnutí, přijít sem zrovna s Leem. ,,Heh...víš...já...!"neschopen dát dohromady jakoukoliv větu jsem se rozhlédl, zda někde neuvidím Lea. Po tom však jakoby se zem slehla. Dostal jsem chuť ho něčím pořádně praštit. Moje vymýšlení nejlepších způsobů smrti pro Lea, přerušila až zmíněná dívka:,,Tak už mi řekneš, proč jsi tady zvonil jak na lesy? Musím se totiž učit a ty mě tu zdržuješ!" ,,To bych taky rád věděl,"zamumlal jsem podrážděně. ,,Co?" ,,Ale to je fuk! Máš doma rodiče?" ,,Proč tě to zajímá?" Protože měl jeden z nich románek s bohem. ,,To ti nemůžu říct. Ne dřív, než si s nima promluvím,"odpověděl jsem doufajíc, že už mě pustí dovnitř. Dívka si mě chvíli podezíravě prohlížela, ale nakonec polevila:,,Fajn!"
⚡⚡⚡
,,No konečně jste tady! A jak vidím, tak jste přivedli i tu novou polobohyni. Jak se jmenuje?"usmála se na mě Piper. ,,Já jsem přímo tady,"zamumlala Hermiona. Kdyby jste nevěděli, tak je to ta naštvaná dívka. ,,Zabiju Lea!"zavrčel jsem v tu samou chvíli, co na sebe Hermiona upozornila. ,,Co?!"zeptali se jako jeden všichni, co byli v místnosti-což znamená Piper, Hazel, Cheiron, Hermiona a Will-najednou. ,,Kde je vlastně Leo?"ozvala se Piper v tu samou chvíli, co se Hermiona zeptala kdo je Leo. ,,To by mě taky zajímalo." ,,Kdo je Leo?"zeptal se zmateně Will. ,,Kde je Leo! Už s nim nikdy nikam nepůjdu! Ani kdyby to po mně chtělo proroctví! Zabiju ho! Já...počkej! Proč by mě sakra mělo zajímat, kdo je Leo, když vím, kdo je Leo?"zeptal jsem se zmateně tentokrát já. ,,No právě proto nechápu, proč chceš vědět, kdo je Leo, když ho znáš. Nebo ne?" Jen jsem se pleskl do čela. To snad není možný....
⚡⚡⚡
Hermiona:
Zjištění, že jsem Athenina dcera, pro mě nebylo nijak šokující. To, co mě ve skutečnosti šokovalo, byla banda teenagerů, klanící se mi u ohně, který měl-jen tak mimochodem-fakt divnou barvu. Proč se sakra klaněli? Že to je jakýsi místní rituál mi došlo až ve chvíli, kdy mě Cheiron obdařil slovy:,,Sláva ti, Hermiono Grangerová, dcero Atheny, bohyně moudrosti." Musela jsem se usmát při pohledu na dvě osoby, které se jako jediné neklaněly. Jedním z nich byl Percy, který stál s rukama založenýma na hrudi a naštvaně zíral na druhou osobu, jíž byl Leo. Ten si zrovna nervózně utahoval...to byla neprůstřelná vesta? A dokonce i s chráničem na přirození? Rozesmála jsem se, čímž jsem si vysloužila několik udivených pohledů. ,,Co to má být?"přidala se ke mě blondýnka s bouřkovýma očima, která už také stihla kluky zaregistrovat. ,,Zabiju tě!"zavrčel Percy, nevšímajíc si dívčiny otázky. ,,Annabeth! Dej si svýho kluka na vodítko, než někoho, přesněji mě, zraní!"vyjekl vyděšeně Leo, čímž si ode mě vysloužil další záchvat smíchu.
A máte tu první kapitolku. Já vím, že je tu fanfikcí na PJ&HP víc než dost, ale já jsem prostě musela Jak se vám zatím líbí?
Za chyby se omlouvám. Psala jsem to na mobilu, takže tady 100% nějaké budou. Ale nebojte...až budu na počítači, opravím je
Koment a vote potěší
-Elka