(На фото Денис)
Бліін, знову цей довбаний будильник.Коли це вже кінчиться??? Через 8 місяців, відповідь очевидна.
Так, скільки там годин? О ні, вже 7:35 треба пришвидшуватись.Я взяла нижню білизну, полотенце та пішла в душ.Так на дзеркалі записка.Цікаво.
"Від мами
Доця, мене викликали в термінову командировку.Хлопців не водити, вечірки не влаштовувати.Буду дома через тиждень.Люблю.Цілую мама.
P.S.можеш запросити подруг на ночівлю"
Тааак , і що мені робити тиждень вдома? Потрібно запросити Таню до себе на ночівлю.Так я почистила зубки,вмилась, сходила в душ та одягла нижню білизну.Потім обмоталась рушником, як раптом хтось подзвонив у двері, ну що ж треба відкрити, все рівно як я поняла, просто так не підуть.Я спустилась, відкрила двері та побачила кого? Правильно, Дениса.Хто б сумнівався.
-та що ж ти до мене пристав як п'явка?-оу, я бачу ти мене чекала-сказав він та пошло посміхнувся
-сплю та бачу як ти до мене прийдеш.Так що тобі треба?
- та думав може тебе підвести треба до школи?
- ні, дякую.Я на своєму.Це все?
-ну так, але я залишусь і подивлюсь на чому ти поїдеш.
-ок, але мені треба вдягнутись і поснідати.
-я приготую тобі сніданок, а ти йди вдягайся-ого,ця відповідь мене здивувала
-ну гаразд.Але, сподіваюсь, мишиної отрути мені не підсипеш?
-не підсиплю, йди вдягайся.
Я почала підніматись по сходах, та почула його свист
-а в тебе класні ноги
Я проігнорувала це та пішла у свою кімнату
Я вирішила вдягнути кроп-топ та шорти з високою талією а наверх кожанку.Накрасилась, та розпустила волосся.Взула я чорні туфлі на високому, але встойчивому каблуку. Я спустилась на низ та сіла за стіл разом з Деньою.Снідали ми мовчки
°°°°Денис°°°°
В неї такі гарні очі...А волосся яке...Так так, Ден куди тебе понесло? Звичайна дівчина, таких мільйон на світі.Але вона справді така гарна....
°°°°Іра°°°°
Так, треба йти в школу, а то вже на перший урок запізнилась.
-потрібно йти, ми вже спізнились-сказала я
-ти маєш рацію, пішли.
Я вийшла з будинку та пішла в гараж.Вивезла Габріелу, та поїхала в школу.В мене з голови не виходив Ден.Він не такий вже і поганий.А радше красивий, та розумний.Напевно.
В школі скасували 4,5,6,7 уроки та відпустили додому.Як тільки ми з Танею вийшли на вулицю, я сказала:-Тань,не хочеш прийти до мене з ночівлею сьогодні?
-ти серйозно? Звісно я прийду, на скільки годин?
-давай на 20:00 ти ж знаєш де я живу?
-звісно знаю.Я ще вкусняшок куплю, іде?
-ок.Буду чекати.- після цього я поцілувала її та сіла на мотоцикл, поїхала додому.
Після чого перевдяглась, та пішла на кухню готувати щось на ночівлю.
Я вирішила приготувати салат "Цезар","олів'є",та "оселедець під шубою"
Та спекти торт.Спочатку, я зробила салати, а потім почала замішувати тісто як дзвінок у двері мене перебив.може це Таня раніше прйшла, або, Ден знову.
Я пішла відкривати,але мої догадки не підвердились.Там стояв якийсь чоловік років 40-43
-вам кого?- сказала я
-Романову Іру-відповів він.
- це я.Ви щось хотіли?
-ну привіт, доцю-що?доцю?
- вибачте, ви мене з кимось сплутали- сквзала я
-ні, я нічого не плутаю.Я твій твто.Я пішов від вас з мамою, коли тобі були 5 рочків
-Я думаю вам..тобі...вам краще піти, в мене ніколи не було батька, а вас я навіть не знаю.До побаченя- сказала я та закрила двері.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Якщо це хтось читає, пишіть в коменти
ВИ ЧИТАЄТЕ
Віра кохання
Fiksi PenggemarВона жила беззаботнім життям поки не зустріла його.......Хлопця який змінив все її життя з ніг на голову. Що ж станеться дальше?