,,Čo skúška."
Čiernovláska položila na sôl 10 kníh a pozrela na blondýnu ktorá jej otázku ignorovala.
,,Ja neviem robím to isté zadanie už asi treti krát a pokaždé ten program robí niečo iné.Takže naozaj netuším či som to spravila alebo ne."
Obe dievčatá si sadli na gauč, Betty zapla telku, akurát išli správy.
,,Dnes hovorca českej republicy ohlásil zmiznutie troch mladých dievčat. Dievčatá zmizli ráno okolo 7.00. Vyštrovatelia Európskej únie predpokladajú, že sa jedná o rovnakú skupinu, ktorá unášala pred dvoma mesiacmi mužov. Doteraz je evidovaných 500 zmiznutí, z toho 300 mužov a 200 žien, rôzných národov. Ak máte nejaké informácie ktoré by mohli pomôcť k dolapeniu páchatelov volajte na čislo.."
Betty vypla telku a položila ovládač na stôl. Blondínka na ňu pozerala so zdvihnutým obočím.
,,500 ludí sa len tak nevyparý." Uzavrela čiernovláska potichu.
,,No nič je piatok vieč, čo to znamená? Ťahaj sa prezliecť ide sa na Bowling."
Betty sa zasmiala na Koľko si pamätala ako raz prišla v sukni na bowling hneď po skúške .
,,Ako to robíš, že sa vždy trafíš?" Mračila sa blondýnka.
,,Ja!?" Kríkla ublížene čiernovláska. ,,A čo Tadeáš? Ten ma snaď po každé strajk."
Odfŕkla Betty .
Dievčatá kráčali večer po nábreží, obe v dobrej nálade. Ignorovali ludí a autá.
Boli pohružené do rozhovoru a ani si nevšimli dodávku ktorá prešla okolo nich a tesne za nimi zastala.
Z auta vyskočilo niekoľko mužov v uniformách so zvláštnou chobotnicou na lavom prse.
Dievčatá si ani nestihli uvedomiť čo sa okolo nich deje keď im obom do krčnej tepny striekli uspávadlo.
,,Ako pokračuujeme so subjektom 00747 a 00748?" Opýtal sa nízky človek v uniforme, muža v plášti a cez okno pozoroval dve miestnosti.
,,Ani jedna nevikazuje žiadnu zmenu." Doktor prešiel ďalšie výsledky.
,,Ako nemôžu vykazovať žiadnu zmenu po dávke séra a ožarovaní?"
Doktor si pretrel čelo, ktoré sa mu spotilo z nervozity.
,,Vyborne konečne sme našli funkčné vzorky. Zvýšte im dávky."
,,A –a-a-no p-pa-ne." Vykoktal doktor a poslal pracovníkov vykonať príkaz velitela stanice.
,,Ano?" Zaznel chladný hlas Struckera, ktorý nezaujato miešal svoj čaj.
,,Pane subjekty 00747 a 00748 nevykazujú negatívnu reakciu na sérum."
,,Výborne, pokračujte ...." Struckerov hlas sa stratil v syréne a kontakt vypadol.
,,Co sa deje!?" Krikol ich velitel.
,,Hlavné stanovisko v Sokovíi bolo napadnuté Avengermi."
Pootvoril ústa no i u nich sa spustil alarm.
,,Okamžite, nech všetok personál opustí budovu. Za chvíľu sa spustí auto destrukcia a ver te mi tá chvíla bude krátka."
S tým velitel opustil miestnosť a nasmeroval si to k letúnu.
Doktor, donútil odísť všetkých pracovníkov, ale sám zostal s dievčatami. Alarm už prestal pískať, ale za to začal meniť tońy ako sa spustila auto destrukcia.
YOU ARE READING
Section S
FanfictionSekcia S, samostatné najtajnejšie pracovisko S.H.I.E.L.D.u o ktorom nevedia ani samotný Avengers. Čo je Sekcia S a prečo vlastne vznikla, to nikdy nebola ta podstatná otázka. Podstatné je čo by Hydra bola schopná urobiť s magickými artefaktmi ktoré...