Hlavne nenápadne

463 30 2
                                    

Tak tu je prvý oficiálny diel. // týmto je označená retrospektíva. Nakoľko počas dielov bude aj vysvetlené ako sa jednotlivé postavy dostali do Sekcie S. Dúfam, že sa vám to bude páčiť.


Hlavu mala sklonenú, čierne vlasy je zakrývali tvár. Vyzerala akoby spala. Ultron kontroloval stroje za sklom ktoré odoberali vzorku z masky.

//

,,Musíme odtialto odísť." Bett vstala a notebook si dala pod pazuchu.

,,Ale ako v laboratórnych plášťoch budeme podozrivé a nemáme ani doklady."

,,Máme ten doktor mi ich dal keď ma rozvezoval, asi na to aby nás vedeli identifikovať keď nás nájdu."

Viki otovrila ústa rovno ich aj zavrela.

//

Bett si prehrabla vlasy dozadu a čierna hriva prekryla pár svetlo modrých prameňov. Bledú pleť prebíjal pár výraznych kruhov pod očami. Ich sýta fialová farba sygnalizovala niekoľko dní bez spánku.

,,Mala by si si lahnúť." Pietro pred ňu postavil šálku s teplým čierným čajom.

,,Pojdem." Uistila ho, no on sa jej zamračil na chrbát.

,,Nepôjdeš." Skonštantoval sucho a odstúpil dozadu.

Bett sa uškrnula, neboli len ako tým, žili spolu a pomáhali si. Poznali názory toho druhého a akceptovali ich. Proste sa o seba starali ako rodina,ktorou sa aj stali.

,,Tak aké sú výsledky?" Pozrela na monitor počítača ktorý ich spracovával pod ultronovým dohľadom.

,,Je to určítý druh štítu, proti strelným zbraniam, ale neviem do akej miere je učinný. Musím ho ešte otestovať."

,,Je to z Asgardu, používalo sa to v prvých líniach, aj proti Malekithovej armáde."

Valla sa mračila.

,,Prečo je potom na Zemi?" Spýtala sa Nova opatrne Vally, na koľko lovkyňa démonov vyzerala byť nervózna s prítomnosti masky.

,, Neviem všetky boli zničené. V jednom boji nepriatel pomocou kúziel ovládol našu prvú líniu a poslal ju proti nám." Valla zaťala päste a zaškrípala zubami.

,,Tak už vieme, prečo skončila na zemi. Prečo ale si všetci myslia, že zbrane a podobné veci je zrovna vhodne skryť tu?"

Viki sa zapojila hneď ako vošla do miestnosti.

,,Čo mi pripomína, ako je možne, že o nich doteraz nik nevedel a prečo začínajú vykazovať aktivitu až teraz?" Všetci pozreli na Viki, ktorá sa pod pohľadmi nervózne ošila.

,, To bude spôosobené aktivitou infinity stoneov. Tesseract v New Yourku, Aether v Londýne a Vision ma jeden v čele predsa. To sú tri infinity ktoré boli použíté na zemi a to nevieme koľko ich použili vo vesmíre." Objasnila Valla no odozvi sa nedočkala. Bett na notebooku vyskočila správa z hlavného velína. Tá istá správa sa ostatným ukázala na inteligentných hodinkách, ktoré ako jedny z mnoha vybavenia prevzali od Hydry.

,,Ďalší predmet? Udivila sa Nova.

,,Mám taký pocit, že ich bude ešte vela." Skonštantovala Bett.

,,Ultron zostaň tu a zísti či sa dá ta energia odeliť od tej masky."

Keď sa tým vychystal čakal ich pripravený S-Jet. Agent podával ešte nejaké letové informácie Bett. Všetci sa usadili a zapásali Nova si sadla vedla Bett.

Section SWhere stories live. Discover now