Iná myseľ

192 16 0
                                    

AlterLady je späť, a s ňou aj pokračovanie. Dúfam, že ma neukamenujete, ale mám dobrú správu už mi znova začala škola. Aj keď píšem bakalárku, tak mám konečne čas písať aj nove diely tak čakajte každý týždeň, týždeň a pól nový diel. UŽ sa pomali blížime do finále také 4 diely to budú asi cca :D

,,Môžem sa s Vami zviesť?" Bett sa naklonila na sedadle aby videla na Logana. Jemne prikývla. Logan sa usadil, ich cesta prebiehala v kľude.

,,Kam ideme?" Logan sledoval okolie.

,,Do nákupného centra." Bett sa uškrnula na prekvapeného Logana.

,,Musím si dať spraviť nechty, už to s nimi psychycky nezvládam." Logan sa zasmial, Bett nevyzeral ako žena čo si potrpí na takéto veci, aj keď chodla oblečená elegantne. Určitím spôsobom to bol príjemný deň. Obaja sa znova stali bežnými ľuďmi. Sedeli na káve a sledovali ostatných ľudí.

,,Prečo ste sa mu neozvali?" Bett pozerala do telefónu, ale Logan presne vedel koho tým myslí.

,,Má nový tým, mňa v ňom už nepotrebuje." Logan sa napil, nechcel to viac rozvíjať.

,,Omyl, každý potrebujeme, kúsok svojej minulosti aj v prítomnosti."

,,Má Buckyho." Bett si odfŕkla.

,,Ten už nieje, je to Winter soldier."

,,Čo o tom Vy môžte vedieť?!" Bol naštvaný.

,,Bola som vo Washingtone." Logan stíchol nevedel na to nič povedať

,,Viem aké to je keď vám vezmu váš život." Bett uzavrela túto tému.


,,ČO s ním urobíme?" Nova sledovala Lokiho za sklom, ktorý sa uškrnul.

,,Čo by sme s ním robili vypočujeme ho." Loki sa začal smiať nad Vikiinymi slovami.

,,On nás počuje." Povedal prekvapene Pietro.

,,Povedal, že nás chce varovať, povedal pred čím?" Valla pozerala na Viki.

,,No povedal,že chce hovoriť s velitelkou, ale Bett tu nieje."

,,Aj ty si velitelka." Valla si stlačila koreň nosa.

,,Ahoj Valla, dlho sme sa nevideli." Valla pretočila očami a zvyšok tyma sa na ňu pozrel.

,,V niekdajšej dobe si bola Velitelkou, naších najlepších stoparov a jedna z velitelov prvej obrannej línie. Čo sa stalo, ako to,že už nechrániš Ásgard?"

,,Čo si ty kedy preňho urobil?" Valla zurila.

,,Chcem rozprávať s tou blondínkou."

,,So mnou?" Ozvalo sa udivne dvojhalsne, na čož na seba Viki a Nova aj ukázali a Pietro s nimi. Loki sa zasmia.

,,S tou maličkou." Všetky oči sa otočili na Viki. Viki sa prosebne pozrela na Vallu.

,,Nezožerie ťa, to by urobili jeho deti." Viki vydeseny a prosebný pohľad vystriedal výraz, či si znej robí fakt srandu a ďalej sa tvárila akoby nič nepočula.

Opatrne vošla dovnútra. Dvere sa za ňou zabuchli a ju ovanul vzduch plný mágie. Loki zrazu zmyzol a Viki netušila kam. Loki sa jej zrazu ocitol za chrbtom. Chytil ja za ramena a zvrtol k sebe.

,,Teraz mi povec bojíš sa?" Nahol sa k nej a jeho podmanivý hlas ju donútil prikyvnuť, celú ju začal opantávať.

,,Bett je pripojená ku kamerám." Zaznel Ultronov hlas v komunikátore. To Viki prebralo a okamžite sa zmenila v tieň. Loki cez ňu prepadol a zmetene sa začal obzerať, bol zmetený.

Section SDonde viven las historias. Descúbrelo ahora