,,Ako dlho bude trvať, kým sa dá dokopy." Viky sedela vedľa Ultrona ktorý pracoval na satelitoch pre protokol Ultron.
,,Niekedy to trvá týždne niekedy mesiace, ten týždeň čo je v posteli je v poriadku, musia sa jej zahojiť rany aspoň, psychyckú stanku ešte len uvidíme." Ultron neprestaval sledovať monitory. Viky to nevydržala, vstala a zamierila si to k nej do izby. Opatrne do nej nahliadla, kapitán tam už nebol, tak opatrne vošla. Sadla si na stoličku k jej posteli.
,,Neni to také ako pred tým..." Viky si skryla hlavu do dlaní. ,,potrebujeme ťa, ja ťa potrebujem, musíš sa vrátiť..." Jej slova prerušili hodinky ktoré oznamili ďalší aktívny artefakt. Viky nespokojne vzdychla a pozrela sa na spiacu Bett. Všimla si, že ona svoje hodinky nemá. Vzala ich z poličky a dala jej ich na ruku.
,,Postráž to tu." S týmto opustila miestnosť a išla sa pripraviť.
//
,,Nie som si istá, či sa k nám pridá." Viky sledovala nervoznu Vallu chodiacu hore dole po záchytnej miestnosti.
,,No Leoric zrovna jemne ju sem nedostal." Bett pozrela na neveriacu Viky.
,,Zrovna jemne? Sa čudujem, že nemá niečo zlomené, teda vlastne sa čudujem, źe to prežila." Prskala Viky.
,,No a práve preto tam pojdeš ty." Bett sa usmiala a strčila Viky cez dvere do vnútra. Elektronický zámok sa automaticky uzavrel. Viky zostala vystrašene pozerať na Vallu, ktorá uprela na ňu jej žiariace oči, ktoré pôsobili síce prázdne ale zároveň ako keby videli do najhlbšej podstaty človeka. Jemne sa prikrčila a zrazu sa vrhla po Viky, no preletela cez ňu. Postavila sa a zamraćila sa na tieňovú postavu ktorá pozerala na kameru.
,,No a presne pre to som tam poslala teba."
//
,,Je potrebné aby šli všetci?" Raynorovi sa nepáčilo aby Avengers zostali bez kontroli. Pietrovy zas, že opustí sestru.
,,Nakoľko nemáme Bett, tak áno ideme všetci." Rozkázala Viky a Valla sa uškrnulu, začinala sa do toho dostávať.
,,Ako dlho budete preč?" Steve a Natasha zastali kúsok od S-tímu.
,,Minimálne dva dni, signál niečo ruší." Ultron prezeral súradnice. Steve kývol a dal sa na odchod.
,,Dajte tu na to pozor, hlavne na Bett." Viky si premerala Stevea ten len kývol a s Natashou odišli. S-tim vyrazil na akciu.
,,Čo máš s Bett?" Steve sa skoro potkol keď sa všoku otočil na Natashu.
,,Nič, len nedokáže bezo mňa v kľude spať." Natasha nadvihla jedno obočie, nad tým ako sa Steve červenal a celú vetu zo seba koktal.
,,No ako myslíš." Opustila Stevea pred Bettinou izbou a sama sa vybrala do spoločenskej. Steve si len povzdychol a vošiel bez zklopania dnu.
,,Už si sa tu nejak zabýval." Podotkla Bett ztroho s tabletom v rukách. Steve podskočil údivom, nečakal, že bude hore.
,,Koľko si toho počula?" pozeral sa na tablet v jej rukách a jemne sa začervenal.
,,Všetko." uškrnula sa ,,Zaujímalo by ma, čo ti vždy prejde hlavou, že sa vždy tak červenáš." Steve mykol plecom a tričko si pretiahol cez hlavu a odhalil tak svalnatú hruď a brucho. Bett ho prešla pohľadom a jemne naklonila hlavu. Na takýto pohľad by si vedela zvyknúť. Steve jej zmyzol v kúpeľni a zanechal ju jej vlastným myšlienkám, o tom čo sa zmenilo.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Section S
FanficSekcia S, samostatné najtajnejšie pracovisko S.H.I.E.L.D.u o ktorom nevedia ani samotný Avengers. Čo je Sekcia S a prečo vlastne vznikla, to nikdy nebola ta podstatná otázka. Podstatné je čo by Hydra bola schopná urobiť s magickými artefaktmi ktoré...