Tak na začiatok chcem poďakovať za prvú odozvu o pokračovanie :) Dúfam, že sa diel bude páčiť. A ďalej chcem požiadať o strpeniemusím dohnať aj ostatné série a ešte stále skúškujem. Ale pokúsim sa pridať o týždeň znova. :)
S tým stál pred monitom a sledovali záznam ktorý im poslal Fury.
,,Vydáte nám meč do 24 hodín, alebo odvisielame live prenosom do celého sveta, popravu vaších Avengers."
Vštci sledovali Avengers na pokraji síl. Betine oči tikali z jedného na druhého kým Pietrove sledovali len jeho sestru.
,,Odkial to došlo?" Zaznel do ticha Raynor
,,Čo im chceš vrátiť ten meč?" Prskla Viki zlostne ani jej sa nepáčilo, že svet príde o svojích hrdinov.
,,Ne pôjdeme si pre nich osobne." Povedala Bett a vyslúžila si prekvapené pohlady.
,,Poľsko pri vrchu Hulskie blizko hranic Slovenska a Ukrajiny."
//Bett si od baru vzala whiskey a pomalim krokom sa blížila k stolu v rohu miestnosti. Prisadla si a odpila z pohára. Dvojo očí sa na ňu uprelo.
,,Vypadni." Sykla žena a muź niečo zavrčal.
,,Donúť ma." Bett sa ani nehla len sa pobavene uškrnula. Hodila na stôl ich spisy.
,,Máte toho celkom dosť za sebov a svet sa k vám celkom nefér postavil.."
Nova nadvihla obočie, no Raynor vyzeral akoby sa díval niekam inam."
//
,,Leoric, už kriste preraz pancier toho kulometu." Kričala Viky do kmunikátoru keď sa krila pred strelami za skalou.
,,Ty sa máš čo najviac sťažovať." Húkla Valla z poza stromu keď trafila ďalšieho vojaka Hydry.
Po lese sa rozliahol alarm.
,,Valla, Viky, Pietro stiahnite sa! Leoric a Nova budu strážiť okolie. Ja, Raynor a Ultron ideme dnu."
Bett vbehla cez vyrazené dvere do základne za ňou Raynor, Ultron sa odelil. Každý hladal niečo iné.
,,Pietro, kam teraz?" Raynor pozoroval krizovatku čo bola pred nimi.
,,Chodte rovno v lavo a v lavo."
Bett vykročila do chodby a schytala spŕšku guliek. Raynor nadvihol obočie keď ho Bett zastavila kývnutím ruky. Elektrický štít ktorý ju doteraz chránil sa premenil na tlakový impulz ktorý vojakov v chodbe zrovnal so zemou. V klude prešla okolo spálených tiel.
//
,,Svet nieje fér." Vrčal Raynor.
Okolo Bettiných rúk sa ojavila elektrická energia.
..Svet je zlý, k niekomu viac k niekomu menej."
Nova a Raynor na seba pozerali.
,,Čo z toho budeme mať mi?" Spýtala sa podráždene Nova.
,,Uznanie nečakajte. To nedostane nikto z nás. Ale prídete si na pomstu. A dobrý pocit, že ste lepší ako Avengers."
//
,,Je to tu blúdisko." Posťažoval sa Raynor.
,,Má pravdu, Pietro kam ďalej?" Bett sledovala ďalšie razcestie.
,,Ja netuším. Vyzerá to že ste tade uź raz išli ale nešli." Zúfal Pietro.
,,Utečte je to pasca." Ozval sa Ultron
To už Raynor ani Bett nepotrebovali počuť viac. V Pravo v lavo, všade to vyzeralo rovnako. Nevedeli kam skôr ísť keď sa končne dostali k východu. Bett myšlienkov odomkla elektronický zámok.
,,Sme nad nejakou riekov na skalnom previse, prídte pre nás."
Raynor sa obzeral, aby mohol prípadny útok odraziť. Obaja sledovali ako Ultron, cez sto metrov od nich odpálil ckalu aby sa dostal zo základne. No ani jeden si nevšimol vojaka stojacého kúsok od nich s bazukov.
,,Hail Hydra." Bett sa roztiahli zrenice keď, skala pod ňou po výbuchu povolila a ona padala do neznáma. Natiahla ruku smerom k Raynorovy, ktorý aj keď ju zachytil, nebol schopny ju udržať cez kovovú rukaicu jeho obleku.
,,Neeeeeee." Raynarov výkrik bol ako zrevanie zraneného zvieraťa.
,,Bett." Viky sa nezmohla na nič iné ako šepot a slzy keď videla padať svojú najlepšiu kamarátku do priepasti.
Ultron odstrelil vojaka, ale pri prepočtoch ktoré vyhodnotil, by Bett ani nestihol zachrániť.
S-jet sa ocitol v tichosti, všetci pozerali do prázdna. Stali sa z nich telá bez duší a presne do takej tichosti a prázdnoty upadla aj celá základna Sekcie S.
//,,Vitajte v Sekcíi S, tajnej časti S.H.I.E.L.D.u, kde sa nikto nepozera na to či ste vrahovia, alebo zločinci. Vaša nová práca je chrániť ľudí."
Bett privítala Raynora a Novu. Obaja sledovali uponáhlané dianie na základni aby bola včas dokončená. Už čo to počuli aj o členoch týmu a aj tých čo ešte neboli naverbovaný.
//
Bett strčili do dverí. Po mučení ledva stála na nohách.
,,Pripútajte ju." Zaznel doktorov hlas. Nejaký vojak surovo Bett sotil a ta bolestivo nabúrala do steny. Ruky jej strčili do okov, čo s vďačnosťou prijala. Nedokázala už ani stáť. Bola zbitá ako pes.
,,Myslím, že vy avengers už poznáte." Doktor pokynul k prekvapenému týmu a Bett si ich až teraz všimla.
,,Dovolte aby som Vám predstavil testovací subjekt 00747, myslím, že si máte o čom pohovoriť." Doktor sa milo usmial a Bett mu ho opätovala pluvancom do tváre.
,,Naserte si Doktor."
YOU ARE READING
Section S
FanfictionSekcia S, samostatné najtajnejšie pracovisko S.H.I.E.L.D.u o ktorom nevedia ani samotný Avengers. Čo je Sekcia S a prečo vlastne vznikla, to nikdy nebola ta podstatná otázka. Podstatné je čo by Hydra bola schopná urobiť s magickými artefaktmi ktoré...