Chcem dopredu ešte raz upozorniť, že sa dej odohráva medzi Avengers: age of ultron a Capain America: civil war. Čiže tu nevystupuje Thór ani Hulk. Takže pred nami zostávajú okrem tohto dielu a jedneho dodatku už iba posledné dva dieli, z toho jeden riadny a epilóg.
,,Odkiaľ máte tieto informácie." Fury začínal byť nervózny.
,,To nieje podstatné, podstatné je, že treba čakať útok na Zem." Bett nepatrne zavrčala. Neznášala keď ju Fury nebral vážne a ešte keď sa na to pozeral ostatok Avengers.
,,Zdravím Stark dlho sme sa nevideli." Loki sa objavil za Bett , ktorá zavrela radšrj oči a zhlboka sa nadýchla vedela čo bude následovať.
,,Zbláznila ste sa! Je to nepriatel číslo jedna!" Fury vrčal videla ako mu naviera žila.
,,Starajte sa o soj tým Fury, do toho môjho je Vás maximálne tak hovno." Bett zavrčala, vedela ak sa teraz pohádajú a nepripravia sa na útok bude to veľmi zle.
,,Kto Vám ho schválil?" Opýtal sa Fury s úškrnom.
Začalo sa ozývať vytáčanie iného telefónu. ,,Bett, čo potrebujete?" ,,Dobrý deň pán prezident, dúfam, že Vás neruším." ,,No máme zavhvílu rokovanie, ale ak to nebude dlho trvať rád Vás vypočujem." Prezident znel roztikne ako vždy keď mu volala. ,,Chcem ˇvam len oznámiť, že sa mi rozšíril tým o Lokiho." ,, To rád počujm Bett, som rád, že sa Váš tým rozšíril." „ Ďakujem pán przident, prajem Vám príjemné rokovanie." ,,Ďakujem Bett, prajem Vám pekný deň." ,,Aj Vám pán prezident." Ozvalo sa pipnútie znamenajúce prerušenie hovoru.
,,Toto by sme mali, teraz ten útok." Bett bliskla ostrým pohľadom po zamračenom Furym.
,,Keď sme tu všetci, rád by som vedel kto je otec či Loki alebo Stark." Ultron do toho priamo vstúpil a Bett pretočila očami.
,,Už som ti vravela, že otec je Loki, lebo poskytol materiál a Stark je matka lebo material spracoval." Ozvala sa Nova.
,,To znie logicky." Pridal sa Leoric.
,,Ja mám ďalšie dieťa?" Loki v šoku pozeral na Ultrona a všetci sa smiali na Starkovom výraze, dokonca aj Furymu myklo kútikmi.
,,To si ešte vybavíme." Loki vrhol na Starka pohľad.
,,Ale muflón, jedno ďieťa hore dole." Stark sa sladko usmial.
,,Stark máte dieťa s nepriatelom čislo jedna." Ironicky a na oko káravo kontrovala Viki.
,,Informujte nás." Ozvala sa Fury a videohovor sa prerušil.
,,No šlo to celkom dobre." Ozvala sa po chvíli Valla.
Oba tými mali čo robiť, Avengers viedli dlhé porady o stratégii, S-tým sa tvrdo chystali do boja, pripravovali zbraňe a Bett sledovala spúštanie Satelitov. Loki trávil čas sledovaním meča.
Nikto z nich, by ale nepovedal, že sú pripravený.
,,Vesmirný priestor v okolí zeme bol narušený." Friday oznámila avngers očakávanú správu. To isté sa udialo aj na záladni S.
,,Spustiť satelity." Bett stála pred veľkou obrazovkou.
,,Bett....." Pozrela na Ultrona. ,,Všetky saTelity Boli viradené." Bett si sadla do kresla . ,,To nemôže byť pravda. Malo nás to všetkých zachrániť. Zlihala som."
,,Nemóžme ich tam nechať, Avengers to sami nezvládnu už teraz dostávajú na frak!" Viki po nej začala kričať.
,,Nemá to zmysel, aj tak všetci prehrajeme." Nova mala jasno v tom ako to bude preniehať. Aj keď armády Chitaury a temných elfov mnoho nebolo, našli si ďalších spojencov v podobe zbytkov armády Kree, ktorú viedol Ronan a o ktorej nevedeli.
Bett osamela, nik nedokázal povedať čo sa udialo, vždy bola dosť odvážna aby vyrazila do boja. Pomali prechádzala po základni, kým nezašla do skladu artefaktov.
,,Vždy je nádej vyhrať aspoň boj." Loki stál za ňou. Zamračila sa a strach v jej očiach vystriedal hnev. Chytila Frostmourne a podala ho Lokimu.
,,Ak ma zradiš, zničím ťa." Varovala ho, no jemu trhalo kútkami.
,,Nič iné som ani nečakal." Usmial sa keď začul pípanie na základni ktoré oznamovalo, zhromaždenie týmu aby vyrazili do akcie.
Keď Bett a loki prišli k S-Jetu, tým bol nastúpený.
,,Kam máme namierené," Raynor prevaloval cigaru v ústach.
,,Paríž." Stroho mu odpovedal Ultron.
Bett sa otočila na tým. Loki sedel oproti Viki a pozerali si do očí, musela sa nad tým usmiať, Viki mala vždy slabosť na zlých chlapcov. Valla si zas pozerala do očí s Leoricom, keď prišlo na boj tak sa s oboch stávali vraždiaci psychopati. Nova a Raynor sa na seba pozerali, všimla si, že si boli čoraz bližšie a bližšie. A nakoniec tu mala Piatra nad ktorým sa týčil Ultron, obaja kľudný, vlastne všetci boli kludnejší, ako zvyčajne keď išli do akcie. Presne tak ako ona. Presne vedela na čo všetci myslia. Išli na smrť, budú bojovať po boku kým neumrú.
,,Bude výskok." Oznámila Bett, všetci sa potichu nachystali. Ultron vzal Pietra pod okolo lopatiek. Raynor si stahol tvárový štít. Nova nabila zbraň, Valla dala kuše smerom hore a Leoric si prehodil palcát cez rameno. Loki chytil Viki okolo pásu a vtisol jej bozk do vlasov, pričom zvieral meč. Bett to sledovala v odraze skla, kým ju neupútal boj pred nimi.
,,Výsadok, za tri...dva......Zničte tie beštie." Dvere sa otvorili a prvý šiel Leoric a hneď za ním Valla. Dopadli tesne pred Avengerov stojacích v kruhu. Leoric rovn jedným rozmachom odhotil pár chitaury. Valla zas automaticky začala strielať. Čim urobila prestor pre Raynora ktorý dopadol, priamo na mrtvoly. Nova hneď zaním, no ta hneď zneviditelnila a rozehla sa skrz nepriatelov. Ultron pristál spolu a Pietrom medzi Avengers a tak isto aj Loki a Viki. Loki zamrazil pár nepriatelov a Viki iostatných chytila do pasce vďaka tieňu. A tým ich Stark mohol zničiť.
,,Kam to letí?" Natasha sledovala S-jet, ktŕy letel nad armádou smerom ku kozmickej lodi.
,,Ne, ne ne." Viki sa strachom stiahli zrenice.
,,Pozdrav zo zeme emzáci." Zaznela Bett z komunikátora.
Bett pomali pustila riadidla a z očí jej vyšlahla elektrina. Pomali sa začala presúvať k východu, ale stále sledovala blížiau sa loď kam smerovala. Keď si bola istá, že už neztratí cieľ rozbehla sa k východu a skočila. Následoval voľný pád. Sledovala S-jet mieriací do loďe a zrážku sprevádzanú výbuchom. Jej štít ju ochránil, pred kúskami padajúcimi z neba. Vision ju zachytil do náručia.
,,To bolo riskantné."
,,Jeden risk hore dole ešte nikoho nazabi Visione." Pristali medzi ostatnými a Bett výbojom zasiahla jednu celú stranu.
No nepriatelia boli všade.
YOU ARE READING
Section S
FanfictionSekcia S, samostatné najtajnejšie pracovisko S.H.I.E.L.D.u o ktorom nevedia ani samotný Avengers. Čo je Sekcia S a prečo vlastne vznikla, to nikdy nebola ta podstatná otázka. Podstatné je čo by Hydra bola schopná urobiť s magickými artefaktmi ktoré...